Ewa Glińska
Ewa Glińska
Zweryfikowany adres z pb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wizerunek miasta: od koncepcji do wdrożenia
E Glińska
Wolters Kluwer Polska, 2009
1542009
National and regional ethnocentrism: a case study of beer consumers in Poland
D Siemieniako, K Kubacki, E Glińska, K Krot
British Food Journal, 2011
932011
Uwarunkowania rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim. Wyniki analiz STEEPVL i SWOT
J Nazarko, G Dobrzański, J Ejdys, E Glińska, A Kononiuk, A Kowalewska, ...
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, 2010
542010
Desirable traits of the city brand personality in the opinion of managers for the promotion of the city government in Poland
E Glińska, J Kilon
Procedia-Social and Behavioral Sciences 156, 418-423, 2014
402014
Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele
E Glińska
Wolters Kluwer, 2016
372016
Metodologia i procedury badawcze w projekcie foresight technologiczny „nt for podlaskie 2020”–regionalna strategia rozwoju nanotechnologii
J Nazarko, Ejdys, J
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok, 2011
312011
Wizerunek miasta: Od koncepcji do wdrożenia
M Florek, E Glińska, A Kowalewska
Wolters Kluwer, 2009
282009
Creation and evaluation of the tourist image of a country-the example of Poland
H Kiryluk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 671-676, 2015
272015
Sposoby badania wizerunku miejsca
E Glińska
Samorząd Terytorialny, 33-44, 2011
272011
Zarządzanie procesem kształtowania wizerunku miasta wśród jego mieszkańców na przykładzie Zambrowa
E Glińska
Europejskie Centrum Edukacyjne, 2008
232008
Podlaska strategia rozwoju nanotechnologii do 2020 roku
J Nazarko, N Brzostowski, J Ejdys, E Glińska, A Gudanowska, K Halicka, ...
Przełomowa wizja regionu, Politechnika Białostocka, Białystok, 2013
192013
Wizerunek miasta
E Glińska, M Florek, A Kowalewska
Od koncepcji do wdrożenia, 2009
192009
Kierunki rozwoju nanotechnologii w województwie podlaskim
A Kononiuk, A Gudanowska, J Nazarko, E Glińska, U Glińska, J Ejdys
Mapy. Marszruty. Trendy, Politechnika Białostocka, Białystok, 2013
182013
IN SEARCHING FOR TOWN BRAND DISTINGUISHING FEATURES–LOCAL LEADERS'INNER PERSPECTIVE.
E Glińska, M Florek
International Journal of Academic Research 5 (4), 2013
172013
Strategic and operational levels of CSR marketing communication for sustainable orientation of a company: A case study from Bangladesh
B Zatwarnicka-Madura, D Siemieniako, E Glińska, Y Sazonenka
Sustainability 11 (2), 555, 2019
152019
Foresight in a small enterprise. A case study
A Kononiuk, E Glińska
Procedia-Social and Behavioral Sciences 213, 971-976, 2015
152015
Students’ attitude to job performance: Intercultural study
V Kumpikaite-Valiuniene, E Glinska, I Aslan, AM Ramirez
Engineering Economics 27 (2), 195-204, 2016
122016
Binge drinking in relation to services–bibliometric analysis of scientific research directions
E Glińska, D Siemieniako
Engineering Management in Production and Services 10 (1), 2018
112018
Socjologiczna i marketingowa koncepcja tożsamości miasta [w:] Obywatelstwo i tożsamość, red
E Glińska
M. Bieńkowska-Ptasznik, K. Krzysztofek, A. Sadowski, Wydawnictwo …, 2006
112006
Restrictions on the use of the Aaker model in the measurement of city brand personality: The sender’s perspective
E Glińska, O Gorbaniuk
Place Branding and Public Diplomacy 12 (1), 46-58, 2016
102016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20