Mix and Match: Opportunities, Conditions, and Limitations of Cross-Domain Creativity ILMK J. Szen-Ziemiańska The Cambridge handbook of creativity across domains, 18-40, 2017 | 14 | 2017 |
Psychometric and self-rated creativity of Polish managers: Are implicit theories of creativity relevant to self-assessment J Szen-Ziemiańska Int. J. Creat. Problem Solv 23, 59-69, 2013 | 5 | 2013 |
Facilitating a mentoring programme for doctoral students: Insights from evidence-based practice J Szen-Ziemianska International Journal of Doctoral Studies 15, 415, 2020 | 3 | 2020 |
Thinking more broadly about assessment (and diagnosticians) M Karwowski, J Szen-Ziemiańska Roczniki Psychologiczne 18 (2), 199-203, 2019 | 1 | 2019 |
Relationships between beliefs about scientific work and creative achievements in science: A preliminary version of the orientations towards scientific work scale J Szen-Ziemiańska Creativity. Theories–Research–Applications 1 (1), 88-106, 2014 | 1 | 2014 |
Spersonalizowane formy wsparcia w rozwoju i edukacji – mentoring oraz tutoring SZ Marszałek Psychologia edukacyjna, 369-386, 2023 | | 2023 |
U PROGU AKADEMII. Wyzwania na drodze do doktoratu i kariery naukowej w naukach społecznych (i nie tylko) Szen-Ziemiańska_Trzmielewska | | 2022 |
Myślmy o diagnozie (i diagnostach) szerzej M Karwowski, J Szen-Ziemiańska Roczniki Psychologiczne 18 (2), 193-1197, 2019 | | 2019 |
Mix and match J Szen-Ziemiańska, I Lebuda, M Karwowski The Cambridge handbook of creativity across Domains, 18-40, 2017 | | 2017 |
Uwarunkowania realizacji potencjału: od kreatywności do osiągnięć twórczych J Szen-Ziemiańska, M Karwowski Chowanna 2, 41-59, 2014 | | 2014 |