Obserwuj
Roman Dolata
Roman Dolata
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego
Zweryfikowany adres z uw.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Szkoła-segregacje-nierówności
R Dolata
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2008
201*2008
Edukacyjna wartość dodana jako metoda oceny efektywności nauczania na podstawie egzaminów zewnętrznych
(red.) Dolata, Roman
CKE, Warszawa, 2007
41*2007
Procedury rekrutacji i dzielenia uczniów na oddziały w gimnazjach—ocena z perspektywy nierówności społecznych w edukacji,[w:] Zmiany w systemie oświaty: wyniki badań empirycznych
R Dolata
Wyniki badań empirycznych, ISP, Warszawa, 2002
41*2002
Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska, M Koniewski, P Majkut, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
39*2013
Młodzi obywatele. Wyniki międzynarodowych badań młodzieży
R Dolata, K Koseła, A Wiłkomirska, A Zielińska
WUW, Warszawa, 2004
39*2004
Cicha rewolucja w polskiej oświacie–proces różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
R Dolata
Edukacja. Studia, Badania, Innowacje 109 (1), 51-60, 2010
332010
Czy szkoła ma znaczenie? Analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym.
(red.) Dolata, Roman
Instytut Badań Edukacyjnych, 2014
32*2014
Polska oświata w międzynarodowych badaniach umiejętności uczniów PISA OECD. Wyniki, trendy, kontekst i porównywalność.
R Dolata, M Jakubowski, A Pokropek
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2013
31*2013
Raport o stanie edukacji 2014. Egzaminy zewnętrzne w polityce i praktyce edukacyjnej
( red.), R Dolata, M Sitek
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
28*2015
Reforma egzaminu maturalnego-oceny i rekomendacje: raport z badań
R Dolata, E Putkiewicz, A Wiłkomirska
ISP, 2004
27*2004
Szkolne pytania. Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI
R Dolata, P Grygiel, DM Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
25*2015
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski
Polityka Społeczna 9 (1 (tematyczny)), 41-46, 2012
24*2012
Psycho-social correlates of cyberbullying among Polish adolescents
S Rębisz, A Jasińska-Maciążek, P Grygiel, R Dolata
International journal of environmental research and public health 20 (8), 5521, 2023
212023
Wsparcie rozwoju zawodowego a potrzeby nauczycieli w tym zakresie
B Murawska, E Putkiewicz, R Dolata
ISP, 2005
19*2005
Najważniejsze wyzwania stojące przed polską oświatą
R Dolata
Analizy i Opinie 45, 2005
182005
Kontekstowy model oceny efektywności nauczania po pierwszym etapie edukacyjnym
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, M Koniewski, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2014
16*2014
Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Raport podsumowujący
R Dolata
Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych, 2013
162013
Peer network status and depressive symptoms among early adolescents: testing the mediating effects of metaperception and loneliness
G Humenny, P Grygiel, R Dolata, P Świtaj
School mental health 13, 250-265, 2021
152021
(Ko) warianty efektywności nauczania. Wyniki badania w klasach IV–VI
R Dolata, A Hawrot, G Humenny, A Jasińska-Maciążek, M Koniewski, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
15*2015
Edukacyjna wartość dodana w komunikowaniu wyników egzaminów zewnętrznych
R Dolata
Egzamin. Biuletyn Badawczy CKE, 2006
152006
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20