Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 34196 | 8909 |
h-indeks | 52 | 38 |
i10-indeks | 83 | 63 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Amy N. DaltonAssociate Professor of Marketing, Hong Kong University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z ust.hk
- Grainne FitzsimonsDuke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- James BettmanProfessor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- N. Pontus LeanderAssociate Professor, Wayne State UniversityZweryfikowany adres z wayne.edu
- William W. MadduxKenan-Flagler Business School, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z kenan-flagler.unc.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonZweryfikowany adres z bus.wisc.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- baba shivProfessor of Marketing, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Sarah MooreProfessor of Marketing, Thornton A. Graham Chair, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca