Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 581 | 570 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Johannes BoegershausenAssistant Professor of Marketing, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z rsm.nl
- Mehmet OkanIstanbul Bilgi UniversityZweryfikowany adres z bilgi.edu.tr
- Marah BlaurockStuttgart Media University, Institute of Applied Artificial IntelligenceZweryfikowany adres z hdm-stuttgart.de
- Martina ČaićAssistant Professor, Aalto University, School of Arts, Design and ArchitectureZweryfikowany adres z aalto.fi
- Jos Lemminkhoogleraar marketing, Maastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Stefano BromuriOpen University of the NetherlandsZweryfikowany adres z ou.nl
- Deniz İrenDepartment of Information Science, Open UniversiteitZweryfikowany adres z ou.nl
- Visara UroviAssociate Professor, University of Maastricht, NetherlandsZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Anat RafaeliTechnion Professor of Organizational BehaviorZweryfikowany adres z rafaeli.net
- Karl AquinoUniversity of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- JoAndrea HoeggProfessor of Marketing, University of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Karen NivenUniversity of SheffieldZweryfikowany adres z sheffield.ac.uk
- Jennifer HanrattyQueen's University BelfastZweryfikowany adres z qub.ac.uk
- Noah CasteloUniversity of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- André Calero ValdezUniversität zu LübeckZweryfikowany adres z imis.uni-luebeck.de
- Robert CiuchitaAssociate Professor, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z hanken.fi