Obserwuj
Aleksandra Perchla-Włosik
Aleksandra Perchla-Włosik
Doktor Nauk Humanistycznych w zakresie Socjologii, Uniwersytet Wrocławski
Zweryfikowany adres z uwr.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody
K Sempruch-Krzemińska, J Kall, A Perchla-Włosik, A Raciniewska
Studia i Prace WNEiZ US 43, 371-380, 2016
102016
Moda jako komunikat w świetle teorii socjologicznych i badań empirycznych
A Perchla-Włosik
Zeszyty Prasoznawcze, 615-625, 2015
92015
Młodzi konsumenci wobec wyzwań współczesnej konsumpcji w perspektywie rynku mody i teorii socjokulturowych
A Perchla-Włosik, M Cebula
Handel Wewnętrzny nr 4, 43-54, 2014
9*2014
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?
J Kall, A Perchla-Włosik, A Raciniewska, K Sempruch-Krzemińska
7*2018
Zachowania konsumenckie i specyfika codziennego życia pokolenia Digital Natives
A Perchla-Włosik
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 2, 13-24, 2016
62016
Symbolika narodowa odzieży jako manifestacja wartości patriotycznych–case study patriotycznych marek odzieżowych
B Mróz-Gorgoń, A Perchla-Włosik
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
52016
System wartości i współczesne trendy oraz zachowania konsumpcyjne społeczności wielkomiejskiej na przykładzie mieszkańców Wrocławia
A Perchla-Włosik
Instytut Socjologii Uniwersytet Wrocławski, 2012
52012
Ethical fashion w świetle badań nad zachowaniami konsumenckimi ludzi młodych = Ethical fashion in the light of research on young people's consumer behavior
A Perchla-Włosik
Marketing i Rynek nr 4, 117-122, 2014
4*2014
Rola reklamy i innych źródeł informacji w zamiarach zakupowych gospodarstw domowych
A Perchla-Włosik
Zeszyt Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej 25, 41-57, 2011
4*2011
Młodzi mieszkańcy aglomeracji miejskich wobec mody jako elementu stylu życia
A Perchla-Włosik
Handel Wewnętrzny, Rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing. Istota i …, 2013
32013
Działalność informacyjna członków gospodarstwa domowego i jego decyzje ekonomiczne, Wydawnictwo CeDeWu
A Dejnaka, S Forlicz, W Patrzałek, A Perchla-Włosik, J Wardzała, ...
CeDeWu Warszawa, 2012
3*2012
Rola czynników socjo – kulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań własnych i badań opinii publicznej
A Perchla-Włosik
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660. Ekonomiczne problemy …, 2011
32011
Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków - ujęcie socjokulturowe
A Perchla-Włosik
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 594. Ekonomiczne problemy …, 2010
32010
System wartości społeczeństwa konsumpcyjnego
W Patrzałek, A Perchla-Włosik
W: Dziewięcka-Bokun L., Kędzior J.(red.), Wartości społeczne w służbie …, 2009
32009
Is ethical fashion the only socially approved fashion? A visionof anti-consumerist future in the bahaviour of fashion consumers
A Perchla-Włosik, A Raciniewska
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 501, 63-76, 2017
22017
Wybrane zachowania młodzieży realizowane w sferze konsumpcji w świetle badań własnych
A Perchla-Włosik, J Wardzała
Współczesna teoria i praktyka badań społecznych i humanistycznych. Księga …, 2013
2*2013
Social reception of companies’ marketing strategies in the area of socially responsible consumption. Example of clothing market,[in:] W. Patrzałek
A Perchla-Włosik
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne …, 2013
22013
Rola czynników socjokulturowych w zachowaniach młodych konsumentów w świetle badań
A Perchla-Włosik
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011
22011
Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków–ujęcie socjokulturowe, w: Marketing przyszłości
A Perchla-Włosik
Trendy. Strategie. Instrumenty. Zachowania Nabywców wczoraj, dziś i jutro …, 2010
22010
Współczesny konsumpcjonizm,[w:] Patrzałek W.(red.)
A Perchla-Włosik
Kulturowe determinanty zachowań konsumenckich, Wydawnictwo Uniwersytetu …, 2004
22004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20