Obserwuj
Alicja Korzeniecka-Bondar
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej
M Dudzikowa, K Knasiecka-Falbierska
Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013
972013
From smart teaching to smart learning in the fast-changing digital world
K Borawska-Kalbarczyk, B Tołwińska, A Korzeniecka-Bondar
Didactics of smart pedagogy: Smart pedagogy for technology enhanced learning …, 2019
322019
Rethinking teacher education for the 21st century: Trends, challenges and new directions
W Danilewicz, A Korzeniecka-Bondar, M Kowalczuk-Walędziak, ...
Verlag Barbara Budrich, 2019
132019
Codzienny czas w szkole: fenomenograficzne studium doświadczeń nauczycieli
A Korzeniecka-Bondar
Oficyna Wydawnicza" Impuls", 2018
122018
Lepsze to niż zamulanie w domu? Krótka rzecz o wyćwiczeniu ucznia w kulturze pozoru
A Korzeniecka - Bondar
Sprawcy i/lub ofiary dzialan pozornych w edukacji szkolnej, Dudzikowa Maria …, 2013
8*2013
A Time for Reflection and Dialogue: How Do We Educate Teachers to Meet the Challenges of the 21st Century?
M Kowalczuk-Walêdziak, A Korzeniecka-Bondar, W Danilewicz, ...
Rethinking teacher education for the 21st century: Trends, challenges and …, 2019
62019
Rethinking teacher education for the 21st century
M Kowalczuk-Walędziak, A Korzeniecka-Bondar, W Danilewicz, ...
Verlag Barbara Budrich. https://doi. org/10.3224/84742241, 2019
52019
Naukowa wspólnota uczących się: XXX-lecie Letniej Szkoły Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN: praca zespołowa
E Bochno, A Korzeniecka-Bondar
Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2016
52016
Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum–perspektywa nauczycieli
A Korzeniecka-Bondar
Forum Oświatowe 27 (2 (54)), 103–114-103–114, 2015
52015
Temporalne reżimy podtrzymujące codzienność szkolną nauczycieli gimnazjum
A Korzeniecka-Bondar
Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (22), 25-37, 2016
42016
O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek (analiza przy użyciu kategorii czasu)
A Korzeniecka-Bondar
Chowanna, 171-177, 2013
42013
Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej
A Korzeniecka-Bondar
Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2012
42012
Czas na pozór… Seemingly valuable time
A Korzeniecka-Bondar
Studia Pedagogiczne 64, 2011
42011
Mity związane z transmisją kultury dokonywaną przez nauczyciela
A Korzeniecka-Bondar
Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2003
32003
Czasoprzestrzeń szkoły. Co warto wiedzieć o czasie i przestrzeni szkoły
A Korzeniecka-Bondar, Z Gajdzica
Wolters Kluwer, 2021
22021
Czasoprzestrze szkoły
A Korzeniecka-Bondar, Z Gajdzica
22021
O trudnościach w pisaniu–uwagi na marginesie lektury tekstów przesłanych do redakcji „Parezji”
A Korzeniecka-Bondar
Parezja. Forum Młodych Pedagogów Przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 8 (2 …, 2017
22017
Młodzi badacze o swoim doświadczeniu związanym z doskonaleniem warsztatu naukowego i pisarskiego (panel dyskusyjny)
M Dudzikowa, E Bochno, PP Grzybowski, A Kola, A Korzeniecka-Bondar, ...
Przegląd Badań Edukacyjnych, UMK Toruń, 2013
22013
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej jako człowiek budujący. Warunki i możliwości jego kształcenia w uniwersytecie
A Korzeniecka-Bondar
Trans Humana, 2006
22006
(Qualitative) Researcher and Research Practices
H Kędzierska, A Korzeniecka-Bondar
Kultura i Edukacja, 7-11, 2020
12020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20