Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej M Dudzikowa, K Knasiecka-Falbierska Oficyna Wydawnicza Impuls, 2013 | 102 | 2013 |
From smart teaching to smart learning in the fast-changing digital world K Borawska-Kalbarczyk, B Tołwińska, A Korzeniecka-Bondar Didactics of smart pedagogy: Smart pedagogy for technology enhanced learning …, 2019 | 34 | 2019 |
Rethinking teacher education for the 21st century: Trends, challenges and new directions W Danilewicz, A Korzeniecka-Bondar, M Kowalczuk-Walędziak, ... Verlag Barbara Budrich, 2019 | 19 | 2019 |
Codzienny czas w szkole. Fenomenograficzne studium doświadczeń nauczycieli A Korzeniecka-Bondar Oficyna Wydawnicza Impuls, 2018 | 14 | 2018 |
A Time for Reflection and Dialogue: How Do We Educate Teachers to Meet the Challenges of the 21st Century? M Kowalczuk-Walêdziak, A Korzeniecka-Bondar, W Danilewicz, ... Rethinking teacher education for the 21st century: Trends, challenges and …, 2019 | 11 | 2019 |
Lepsze to niż zamulanie w domu? Krótka rzecz o wyćwiczeniu ucznia w kulturze pozoru A Korzeniecka - Bondar Sprawcy i/lub ofiary dzialan pozornych w edukacji szkolnej, Dudzikowa Maria …, 2013 | 8* | 2013 |
Rethinking teacher education for the 21st century' M Kowalczuk-Walędziak, A Korzeniecka-Bondar, W Danilewicz, ... Verlag Barbara Budrich. https://doi. org/10.3224/84742241, 2019 | 5 | 2019 |
Naukowa wspólnota uczących się: XXX-lecie Letniej Szkoły Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN: praca zespołowa E Bochno, A Korzeniecka-Bondar Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2016 | 5 | 2016 |
O budowaniu kapitału ludzkiego i społecznego w środowisku naukowym. 25-lecie Letniej Szkoły Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN E Bochno, A Korzeniecka-Bondar Lublin: Wyd. UMCS, 2011 | 5 | 2011 |
Temporalne reżimy podtrzymujące codzienność szkolną nauczycieli gimnazjum A Korzeniecka-Bondar Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (22), 25-37, 2016 | 4 | 2016 |
Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum–perspektywa nauczycieli A Korzeniecka-Bondar Forum Oświatowe 27 (2 (54)), 103–114-103–114, 2015 | 4 | 2015 |
O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek (analiza przy użyciu kategorii czasu) A Korzeniecka-Bondar Chowanna, 171-177, 2013 | 4 | 2013 |
Oni wiedzą o co chodzi…, czyli o dopasowywaniu jako narzędziu temporalnego porządkowania codzienności szkolnej A Korzeniecka-Bondar Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2012 | 4 | 2012 |
Czas na pozór… Seemingly valuable time A Korzeniecka-Bondar Studia Pedagogiczne 64, 2011 | 4 | 2011 |
Czasoprzestrzeń szkoły. Co warto wiedzieć o czasie i przestrzeni szkoły A Korzeniecka-Bondar, Z Gajdzica Wolters Kluwer, 2021 | 3 | 2021 |
Mity związane z transmisją kultury dokonywaną przez nauczyciela A Korzeniecka-Bondar Trans Humana Wydawnictwo Uniwersyteckie, 2003 | 3 | 2003 |
Czasoprzestrze szkoły A Korzeniecka-Bondar, Z Gajdzica | 2 | 2021 |
O trudnościach w pisaniu–uwagi na marginesie lektury tekstów przesłanych do redakcji „Parezji” A Korzeniecka-Bondar Parezja. Forum Młodych Pedagogów Przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 8 (2 …, 2017 | 2 | 2017 |
Gubione, mgliste, przejrzyste-czyli o naturze ludzkich wspomnień A Korzeniecka-Bondar Twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, redakcja naukowa …, 2015 | 2 | 2015 |
Młodzi badacze o swoim doświadczeniu związanym z doskonaleniem warsztatu naukowego i pisarskiego (panel dyskusyjny) M Dudzikowa, E Bochno, PP Grzybowski, A Kola, A Korzeniecka-Bondar, ... Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) 1 (16), 113-147, 2013 | 2 | 2013 |