Utwórz swój profil
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko19 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Edward P. LemayUniversity of Maryland, College ParkZweryfikowany adres z umd.edu
- Harry ReisDean's Professor, University of RochesterZweryfikowany adres z psych.rochester.edu
- Erica BoothbyWharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Joan MoninAssociate Professor, Yale School of Public HealthZweryfikowany adres z yale.edu
- Sandra MilbergProfessor of Marketing, Universidad Adolfo IbañezZweryfikowany adres z uai.cl
- Lindsey A. BeckAssociate Professor of Psychology at Emerson CollegeZweryfikowany adres z emerson.edu
- John G HolmesUniversity of WaterlooZweryfikowany adres z uwaterloo.ca
- Eli FinkelNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Oriana R. AragónDepartment of Marketing, University of CincinnatiZweryfikowany adres z ucmail.uc.edu
- Susan FiskeEugene Higgins Professor, Emerita, Psychology & Public Affairs, Princeton UniversityZweryfikowany adres z princeton.edu
- Sheldon CohenRobert E. Doherty University Emeritus Professor of Psychology, Carnegie MellonZweryfikowany adres z cmu.edu