Obserwuj
Agnieszka Górka- Chowaniec
Agnieszka Górka- Chowaniec
Adiunkt, Zakład Zarządzania Turystyką, Wydział ZSiT, AWF Katowice
Zweryfikowany adres z interia.eu
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Assessment of the quality of service in the catering industry as an important determinant in escalating the level of consumer confidence
A Górka - Chowaniec
European Journal of Service Management 1, 99-107, 2018
72018
Pozaekonomiczne czynniki motywacji w przedsiębiorstwach sektora turystyki
A Górka-Chowaniec
Marketing i Rynek, 190-200, 2016
52016
Determinants for food service market segmentation and contemporary consumers’ behaviours amid the Covid-19 pandemic
AK Górka–Chowaniec, T Sikora
British Food Journal 125 (5), 1782-1804, 2023
42023
CONSUMER PREFERENCES AND SEGMENTATION OF CONSUMERS OF FOOD SERVICES IN POLAND-DURING PANDEMIC.
A Górka-Chowaniec, T Sikora, M Salamaga
International Journal for Quality Research 17 (1), 2023
32023
Zachowania konsumentów: aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu
A Górka-Chowaniec
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2022
32022
Zarządzanie produktem turystycznym w warunkach klastra
A Górka-Chowaniec
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 16 (3), 143-159, 2015
22015
Financial aspects of socio-economic rejection in Ukraine in conditions of economic turbulence
G Likhonosova, I Nencheva, T Ismailov, AK Gorka-Chowaniec, M Mitkov
Access Journal 5 (2), 248-262, 2024
12024
Infrastruktura turystyczno-rekreacyjna narciarstwa w Polsce. wybrane aspekty
A Górka-Chowaniec, M Szczęśniak
Ekonomiczne Problemy Turystyki 42, 165-177, 2018
12018
Talent jako element potencjału organizacji XXI wieku
A Górka-Chowaniec, O Grabiec
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 95-111, 2018
12018
PRODUCT’S ELEMENTS AND THE SATISFACTION OF THE CUSTOMER’S NEEDS IN THE HOSPITALITY SECTOR ELEMENTY PRODUKTU A ZASPOKOJENIE POTRZEB KLIENTA SEKTORA HOTELARSTWA
A Górka-Chowaniec
ZESZYTY NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY HUMANITAS HUMANITAS UNIVERSITY’S, 285, 2017
12017
Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem–przypadek branży turystycznej
A Górka-Chowaniec
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 16 (4), 131-146, 2015
12015
Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa
A Górka-Chowaniec
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 16 (2), 63-76, 2015
12015
Do Living Arrangements and Eating Habits Influence University Students’ Food Waste Perception in Italy and Poland?
M Miśniakiewicz, V Amicarelli, G Chrobak, A Górka-Chowaniec, C Bux
Sustainability 16 (5), 2102, 2024
2024
Do Living Arrangements and Eating Habits Influence University Students’ Food Waste Perception in Italy and Poland? Sustainability 2024, 16, 2102
M Misniakiewicz, V Amicarelli, G Chrobak, A Górka-Chowaniec, C Bux
2024
HIGH FOOD QUALITY BY CONSUMERS IN THREE TIME FRAMES–BEFORE, DURING AND AFTER THE COVID-19 PANDEMIC.
M Niewczas-Dobrowolska, A Górka-Chowaniec
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2023
2023
TURYSTYKA KULINARNA JAKO ELEMENT BUDOWY STRATEGII ROZWOJU REGIONÓW ATRAKCYJNYCH TURYSTYCZNIE–CZĘŚĆ DRUGA: WYNIKI BADAŃ
A Górka-Chowaniec, S Iwanicka
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 20 (4), 239-251, 2019
2019
TURYSTYKA KULINARNA JAKO ELEMENT BUDOWY STRATEGII ROZWOJU REGIONÓW ATRAKCYJNYCH TURYSTYCZNIE. CZĘŚĆ 1: ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE
A Górka-Chowaniec, S Iwanicka
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie 20 (4), 223-237, 2019
2019
INVESTMENT ACTIVITY OF ENTERPRISES. PART I: THEORETICAL ASSUMPTIONS
O Grabiec, A Górka-Chowaniec
Humanitas University's Research Papers Management 20 (2), 135-144, 2019
2019
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development. Part 1: Theoretical Assumptions
A Górka-Chowaniec, S Iwanicka
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 223-237, 2019
2019
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development-Part 2: Results of Research
A Górka-Chowaniec, S Iwanicka
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 239-251, 2019
2019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20