Obserwuj
Anna Dziadkiewicz
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Obstacles and challenges in applying stakeholder analysis to infrastructure projects: Is there a gap between stakeholder theory and practice?
A Wojewnik-Filipkowska, A Dziadkiewicz, W Dryl, T Dryl, R Bęben
Journal of property investment & finance 39 (3), 199-222, 2021
352021
Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy
A Dziadkiewicz-Ilkowska
Wyższa Szkoła Bankowa, 2010
172010
Sustainable energy management: Are tourism SMEs in Poland ready for circular economy solutions
M Jaroszewska, P Chaja, A Dziadkiewicz
International Journal of Sustainable Energy Planning and Management 24, 75-84, 2019
162019
City brand equity, a marketing perspective
E Sokołowska, K Pawlak, G Hajduk, A Dziadkiewicz
Cities 130, 1-15, 2022
132022
Wybrane problemy zarządzania różnorodnością pokoleniową – identyfikacja instrumentów i determinantów motywowania generacji Z w świetle badań empirycznych
J Nieżurawska, A Dziadkiewicz
Marketing i Rynek 3, 661-670, 2016
132016
Attractiveness of Cafeteria Systems as Viewed by Generation Z
J Nieżurawska, H Karaszewska, A Dziadkiewicz
International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business …, 2016
122016
Social media and start-ups
A Dziadkiewicz
Zarządzanie Mediami 3 (4), 2015
112015
Design of a learning process for SME managers (for different generations)
A Dziadkiewicz, J Nieżurawska
Projekt INNOCASE – Transfer innowacyjnej metodyki studiów przypadku (case …, 2014
112014
Design jako nowoczesny trend w zarządzaniu
A Dziadkiewicz
Journal of Management and Finance 4 (2), 81-94, 2013
112013
Znaczenie etyki biznesu w kształtowaniu współczesnych norm i wartości
A Dziadkiewicz
Przedsiębiorczość-Edukacja 8, 137-154, 2012
112012
Efektywność gospodarcza i ekonomiczna scalania gruntów w Polsce
F Woch, K Wierzbicki, A Eymonnt, A Dziadkiewicz-Ilkowska, A Syp, ...
Monografie i Rozprawy Naukowe IUNG-PIB. Instytut Uprawy Nawożenia i …, 2011
11*2011
Systemy work – life – balance w przedsiębiorstwach w opinii generacji Z wyniki badań empirycznych
J Nieżurawska, A Dziadkiewicz, G Kowalewska
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych 45, 241 – 258, 2017
82017
Tworzenie zespołów różnorodnych w przedsiębiorstwach zorientowanych na design
A Dziadkiewicz, M Kłos
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 14, 361-374, 2013
82013
Knowledge transfer in Poland and Portugal (closing phase)-summary of COTRANS project
A Dziadkiewicz, J Nieżurawska-Zając, N Duarte, W Dryl, T Dryl, ...
Torun Business Review 16 (1), 49-62, 2017
72017
Personalizacja a kastomizacja w marketingu
A Dziadkiewicz
Zarządzanie i Finanse 15 (1), 2017
62017
Knowledge Transfer in Network Organization. An example of the Polish-Portuguese Network of Researchers (preliminary phase)
W Dryl, T Dryl, A Duarte, Nelson Dziadkiewicz, J Nieżurawska, ...
Torun Business Review 1 (14), 37-46, 2015
62015
Wpływ designu na decyzje zakupowe konsumentów dóbr luksusowych
W Dryl, A Dziadkiewicz
Zarządzanie i Finanse Journal of Management and Finance 12 (2/2014), 71-85, 2014
62014
Świadomość ekonomii cyrkularnej Pokolenia Y jako czynnik przyspieszonego rozwoju gospodarczego regionu
A Dziadkiewicz, J Nieżurawska
Marketing i Rynek, 398-412, 2017
52017
Koncepcja design management
A Dziadkiewicz
Współczesne przedsiębiorstwo. Teoria i praktyka, 2012
52012
Architektura pozytywnych doświadczeń (User Experience Design UxD). Założenia wstępne do projektu rozwoju zrównoważonej turystyki wellbeing w regionie Południowego Bałtyku
A Dziadkiewicz, J Niezurawska
Marketing i Rynek 10, 117-129, 2016
42016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20