Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2215 | 1895 |
h-indeks | 14 | 12 |
i10-indeks | 16 | 15 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsZweryfikowany adres z liu.se
- Bård TronvollProfessor of Marketing, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway and CTF - KarlstadZweryfikowany adres z tronvoll.no
- Julia M. JonasSiemens AG / HHLZweryfikowany adres z fau.de
- Jimmie (G) RöndellPh.D. professor, Mälardalen UniversityZweryfikowany adres z mdh.se
- Dr Richard J VareyRetired Professor of Marketing, University of Waikato, New ZealandZweryfikowany adres z waikato.ac.nz
- Kaisa Koskela-HuotariAssociate Professor, Stockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- Lars WitellLinköping University and Karlstad UniversityZweryfikowany adres z liu.se
- Christoph F. BreidbachBusiness School, The University of QueenslandZweryfikowany adres z business.uq.edu.au
- Linda D PetersUniverstiy of nottinghamZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolZweryfikowany adres z auckland.ac.nz
- Linda D. HollebeekSunway University, Vilnius University, TalTech, Umea University, Lund University, U. of JohannesburgZweryfikowany adres z sunway.edu.my
- Dr Tom ChenThe University of Canberra, AustraliaZweryfikowany adres z canberra.edu.au
Obserwuj
David Sörhammar
Professor, Inland Norway University of Applied Sciences | CREDS
Zweryfikowany adres z inn.no - Strona główna