Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3557 | 1924 |
h-indeks | 26 | 23 |
i10-indeks | 32 | 29 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko9 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Susan De La PazProfessor of Special Education, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Mark FeltonSan Jose State UniversityZweryfikowany adres z sjsu.edu
- Sam WineburgStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Abby ReismanUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z gse.upenn.edu
- Robert CroningerUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Cara JacksonAmerican UniversityZweryfikowany adres z american.edu
- Sarah Schneider KavanaghUniversity of PennsylvaniaZweryfikowany adres z upenn.edu
- Brad FogoSan Francisco State UniversityZweryfikowany adres z sfsu.edu
- Sarah McGrewUniversity of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Maria HylerLearning Policy InstituteZweryfikowany adres z learningpolicyinstitute.org
- Mistilina Satouniversity of canterburyZweryfikowany adres z canterbury.ac.nz
- Roderick L. CareyAssistant Professor of Human Development and Family Sciences, College of Education and HumanZweryfikowany adres z UDel.edu
- Sida SunUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Ryan E. HughesAssistant Professor, University of North Carolina at GreensboroZweryfikowany adres z uncg.edu
- Amanda JenningsUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Christine L. Quince, PhDUniversity of California, BerkeleyZweryfikowany adres z umich.edu
Obserwuj
Chauncey Monte-Sano
Professor, Educational Studies, University of Michigan
Zweryfikowany adres z umich.edu - Strona główna