Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 33731 | 14668 |
h-indeks | 83 | 58 |
i10-indeks | 214 | 144 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
4 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mark ClevelandDancap Chair in Consumer Behavior, Full Professor of Marketing, The University of Western OntarioZweryfikowany adres z uwo.ca
- Mohammad Reza HabibiAssociate Professor, Marketing, California State University, FullertonZweryfikowany adres z fullerton.edu
- frank Ponsuniversité LavalZweryfikowany adres z fsa.ulaval.ca
- nicolas papadopoulosDistinguished Research Professor, Sprott School of Business, Carleton UniversityZweryfikowany adres z carleton.ca
- Zhiyong YangProfessor of Marketing, Miami UniversityZweryfikowany adres z miamioh.edu
- Ebrahim MazaheriLazaridis School of Business & Economics, Wifrid Laurier UniversityZweryfikowany adres z wlu.ca
- Marcelo Vinhal NepomucenoCanada Research Chair in Consumer Decision-Making, Associate Professor of Marketing, HEC MontrealZweryfikowany adres z hec.ca
- Mehdi MouraliUniversity of CalgaryZweryfikowany adres z haskayne.ucalgary.ca
- Alexander DavidsonAssistant Professor of Marketing, Wayne State UniversityZweryfikowany adres z wayne.edu
- Professor Ahmad JamalCardiff Business School, Cardiff UniversityZweryfikowany adres z cardiff.ac.uk
- Chun ZhangUniversity of DaytonZweryfikowany adres z udayton.edu
- Hamid ShirdastianAssistant Professor in Marketing Analytics, Williams School of Business - Bishop's UniversityZweryfikowany adres z ubishops.ca
- Boris BartikowskiKedge Business SchoolZweryfikowany adres z kedgebs.com
- Hatice Kizgin, PhDUniversity of TwenteZweryfikowany adres z utwente.nl
- Isar KianiAssistant Professor of Marketing, St. John Fisher CollegeZweryfikowany adres z sjfc.edu
- Kashef MajidUniversity of Mary WashingtonZweryfikowany adres z umw.edu
- Nathalie SpielmannProfessor of Marketing, Director MSc Wine & Gastronomy, NEOMA Business SchoolZweryfikowany adres z neoma-bs.fr
- Harold BoeckProfessor of Marketing, ESG UQAMZweryfikowany adres z haroldboeck.com
- Anna MargulisProfessor of marketing, Université du Québec en OutaouaisZweryfikowany adres z uqo.ca
- Nick HajliAI Strategist and Professor in Digital Strategy, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
Obserwuj
Michel Laroche
Royal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia University
Zweryfikowany adres z concordia.ca