Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 552 | 482 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 7 | 7 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Jun ZhuProfessor of Computer Science, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z mail.tsinghua.edu.cn
- Chang LiuMicrosoft Research AI4ScienceZweryfikowany adres z microsoft.com
- Justin P. HaldarAssociate Professor, Electrical and Computer Engineering, University of Southern CaliforniaZweryfikowany adres z usc.edu
- Kun GaiSenior Director & Researcher, Alibaba GroupZweryfikowany adres z taobao.com
- Han ZhuAlibaba GroupZweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Jian XuSenior Director, Ad Platform, Alibaba GroupZweryfikowany adres z berkeley.edu
- Yong CAOAlibaba Inc.Zweryfikowany adres z alibaba-inc.com
- Ning ChenAssistant Researcher, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z tsinghua.edu.cn
- Jiaxin ShiResearch Scientist, Google DeepMindZweryfikowany adres z google.com
- Zaiqing NieTsinghua UniversityZweryfikowany adres z air.tsinghua.edu.cn
- Wenbo HuHefei University of TechnologyZweryfikowany adres z hfut.edu.cn
- Hang SuAssociated Professor, Tsinghua UniversityZweryfikowany adres z mail.tsinghua.edu.cn