Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1545 | 661 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 19 | 16 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Josephine PreviteUniversity of QueenslandZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Michael Jay PolonskyAlfred Deakin Professor and Head of the Department of Marketing, Deakin University - AustraliaZweryfikowany adres z deakin.edu.au
- Linda BrennanRMIT UniversityZweryfikowany adres z rmit.edu.au
- Judy DrennanProfessor, Queensland University of Technology, Brisbane, AustraliaZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Dian TjondronegoroGriffith UniversityZweryfikowany adres z griffith.edu.au
- Dr Stephen DannSenior Lecturer, College of Business and Economics, Australian National UniversityZweryfikowany adres z anu.edu.au
- Jason P ConnorProfessor of Clinical and Health PsychologyZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Wayne BinneyAssociate Professor of Marketing, Deakin University, Melbourne, AustraliaZweryfikowany adres z Deakin.edu.au
- Les CarlsonUniversity of Nebraska-LincolnZweryfikowany adres z unl.edu
Obserwuj
Marie-Louise Fry
Senior Lecturer, Social Marketing, Griffith University
Zweryfikowany adres z griffith.edu.au