Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7912 | 3398 |
h-indeks | 46 | 32 |
i10-indeks | 96 | 68 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko24 artykuły
11 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- David A. HennessyProfessor of Economics, Iowa State UniversityZweryfikowany adres z iastate.edu
- Carola GrebitusArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Frederic VandermoereUniversity of AntwerpZweryfikowany adres z uantwerpen.be
- Larissa S. DrescherC³ team GbRZweryfikowany adres z c3team.de
- Helen H JensenProfessor, Iowa State UniversityZweryfikowany adres z iastate.edu
- Jayson LuskVice President and Dean, Agricultural Sciences and Natural Resources, Oklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Silke Thieleife Institute of Food Economics & University of Kiel, GermanyZweryfikowany adres z food-econ.uni-kiel.de
- John FoxProfessor, Dept. of Agricultural & Consumer Economics, University of IllinoisZweryfikowany adres z illinois.edu
- Gert MensinkRobert Koch InstituteZweryfikowany adres z rki.de
- Irina DolgopolovaLecturer, Maastricht UniversityZweryfikowany adres z maastrichtuniversity.nl
- Matthias StaudigelTechnical University of MunichZweryfikowany adres z tum.de
- Christina Maria NeubigResearch Associate, Technical University of MunichZweryfikowany adres z tum.de
- Katja AueC3 team GbR sowie nexus Institut für Kooperationsmanagement und interdisziplinäre ForschungZweryfikowany adres z c3team.de
- Joseph SebranekZweryfikowany adres z iastate.edu
- Ellen GoddardDepartment of Resource Economics and Environmental Sociology, University of AlbertaZweryfikowany adres z ualberta.ca
- Klaus MenradProfessor of Marketing and Management of Biogenic Resources, TUM CS, HSWTZweryfikowany adres z hswt.de
- Thomas DeckerChair of Marketing and Management of Biogenic Resources, Weihenstephan-Triesdorf University ofZweryfikowany adres z hswt.de
- Wim VerbekeProfessor of Agro-Food Marketing and Consumer Behaviour, Ghent Univerity, BelgiumZweryfikowany adres z ugent.be
- Jason F. ShogrenStroock Chair, Economics, University of WyomingZweryfikowany adres z uwyo.edu
- Rodolfo M. Nayga, Jr.Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z tamu.edu
Obserwuj
Jutta Roosen
Professor, Marketing and Consumer Research, Technische Universität München
Zweryfikowany adres z tum.de