Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 143 | 142 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 3 | 3 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityZweryfikowany adres z smu.edu.sg
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayZweryfikowany adres z universityofgalway.ie
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderZweryfikowany adres z uia.no
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyZweryfikowany adres z ru.is
- K. H. LowNanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.sg
- Guihyun ParkThe Australian National UniversityZweryfikowany adres z anu.edu.au
- Agata GąsiorowskaSWPS University of Social Sciences and Humanities, Wroclaw Faculty of PsychologyZweryfikowany adres z swps.edu.pl
- Kenneth TanSingapore Management UniversityZweryfikowany adres z smu.edu.sg
- Amy Lim Jia YingMurdoch University (Singapore)Zweryfikowany adres z murdoch.edu.au
- Steven NeubergArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Joel ChinDuke-NUS Medical SchoolZweryfikowany adres z u.duke.nus.edu
- Andrea MeltzerFlorida State UniversityZweryfikowany adres z psy.fsu.edu
- XT Wang (王晓田)Professor, Chinese University of Hong Kong (Shenzhen)&University of South DakotaZweryfikowany adres z cuhk.edu.cn