Mieczysław Pawłowski
Mieczysław Pawłowski
Zweryfikowany adres z umcs.lublin.pl
TytułCytowane przezRok
B2B customers buying behavior
M Pawłowski, Z Pastuszak
International Journal of Synergy and Research 5, 19, 2017
92017
Wykorzystanie metody RFM do segmentacji klientów w celach marketingowych. Badanie na podstawie danych z firmy handlowej
M Pawłowski, J Banaś, Z Pastuszak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 50 (2), 49, 2016
12016
The Use of Clustering Methods and Machine Learning Algorithms in the Trading Enterprise for Customer Segmentation
M Pawlowski, J Banaœ
Managing Innovation and Diversity in Knowledge Society through Turbulent …, 2016
12016
Integracja kanałów w modelu sprzedaży omnichannel
M Pawłowski, Z Pastuszak
Przegląd Organizacji, 18-25, 2019
2019
Customers Engagement As A Form Of Satisfaction Creation In Business Relations
M Pawlowski, Z Pastuszak
Thriving on Future Education, Industry, Business and Society; Proceedings of …, 2019
2019
Application of the means-end chain theory to study of the value perception on professional clients markets
Z Pastuszak, M Pawlowski, A Turkyilmaz
International Journal of Innovation and Learning 26 (3), 256-272, 2019
2019
Zarządzanie relacjami z klientami B2B w modelu operacyjnym Omnichannel na przykładzie rynku materiałów budowlanych
M Pawłowski
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (5.2), 271-288, 2018
2018
Searching for information and making purchase decisions in b2b online stores. The case of the technical articles wholesale
Ł Wiechetek, M Pawłowski
2016 Federated Conference on Computer Science and Information Systems …, 2016
2016
The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale Using Search Log Analysis
Ł Wiechetek, M Pawłowski, M Wiechetek
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (11, cz. 2 Agile Commerce …, 2016
2016
Analiza skuteczności prezentacji produktów w systemie sprzedaży B2B na przykładzie dystrybutora artykułów technicznych
M Pawłowski
Studia Informatica Pomerania 41, 41-58, 2016
2016
Customer Profitability Calculation Based on Time-Driven ABC Model, Wholesaler Case
M Pawłowski, Z Pastuszak
rynku finansowego, 2014
2014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–11