Follow
Mieczysław Pawłowski
Title
Cited by
Cited by
Year
B2B customers buying behavior
M Pawłowski, Z Pastuszak
International Journal of Synergy and Research 5, 2016
382016
Circular economy competitiveness evaluation model based on the catastrophe progression method
A Karman, M Pawłowski
Journal of Environmental Management 303, 114223, 2022
252022
Machine learning based product classification for ecommerce
M Pawłowski
Journal of Computer Information Systems 62 (4), 730-739, 2022
162022
Integracja kanałów w modelu sprzedaży omnichannel
M Pawłowski, Z Pastuszak
Przegląd Organizacji, 18-25, 2019
22019
Application of the means-end chain theory to study of the value perception on professional clients markets
Z Pastuszak, M Pawlowski, A Turkyilmaz
International Journal of Innovation and Learning 26 (3), 256-272, 2019
22019
The Use of Clustering Methods and Machine Learning Algorithms in the Trading Enterprise for Customer Segmentation
M Pawłowski, J Banaś
Managing Innovation and Diversity in Knowledge Society through Turbulent …, 2016
22016
Wykorzystanie metody RFM do segmentacji klientów w celach marketingowych. Badanie na podstawie danych z firmy handlowej
M Pawłowski, J Banaś, Z Pastuszak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 50 (2), 2016
22016
Business analyst – a position attractiveness and market requirements, a sample from Poland
M Pawłowski, D Walentek
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2023
2023
Customer engagement projects within the organizational context: a case of B2B e-commerce
M Pawłowski, Ł Wiechetek
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2022
2022
Customers Engagement As A Form Of Satisfaction Creation In Business Relations
M Pawlowski, Z Pastuszak
Thriving on Future Education, Industry, Business and Society; Proceedings of …, 2019
2019
Zarządzanie relacjami z klientami B2B w modelu operacyjnym Omnichannel na przykładzie rynku materiałów budowlanych
M Pawłowski
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 19 (5.2), 271-288, 2018
2018
Searching for information and making purchase decisions in b2b online stores. The case of the technical articles wholesale
Ł Wiechetek, M Pawłowski
2016 Federated Conference on Computer Science and Information Systems …, 2016
2016
Use of the Method RFM Segmentation of Customers for Marketing Purposes. Exploration on the Basis of Data from the Trading Company
M Pawłowski, J Banaś, Z Pastuszak
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 50 (2), 49, 2016
2016
The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale Using Search Log Analysis
Ł Wiechetek, M Pawłowski, M Wiechetek
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 17 (11, cz. 2 Agile Commerce …, 2016
2016
Analiza skuteczności prezentacji produktów w systemie sprzedaży B2B na przykładzie dystrybutora artykułów technicznych
M Pawłowski
Studia Informatica Pomerania 41 (3), 41-58, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15