Przestrzenie sztuki dziecka: strategia intersemiotycznego i polisensorycznego wsparcia jednostek o obniżonej sprawności intelektualnej K Krasoń, B Mazepa-Domagała Librus, 2003 | 23 | 2003 |
Upodobania obrazowe dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie ilustracji książkowej B Mazepa-Domagała Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2011 | 19 | 2011 |
Edukacja w zakresie sztuk wizualnych, czyli o przygotowaniu dzieci w młodszym wieku szkolnym do odbioru i kreowania otaczającej je ikonosfery B Mazepa-Domagała, T Wilk | 9 | 2015 |
Dziecięce spotkania ze sztuką B Mazepa-Domagała Strategia projektowania spotkań ze sztuką oparta na rozumieniu …, 2009 | 9 | 2009 |
Z zagadnień recepcji sztuki przez dziecko B Mazepa-Domagała Próba określenia kompetencji odbiorcy wytworów sztuki i przyszłego ich …, 2005 | 6 | 2005 |
Ekspresja twórcza dziecka K Krasoń, B Mazepa-Domagała Konteksty–inspiracje-obszary realizacji, Librus, Katowice, 2004 | 6 | 2004 |
The model of specialised artistic competences of early childhood teachers. Conceptual approach B Mazepa-Domagała New Educational Review, 2021 | 5 | 2021 |
O ilustracji w książce literackiej dla dzieci B Mazepa-Domagała Literatura dla dzieci i młodzieży (po roku 1980). Katowice: Wydawnictwo …, 2008 | 4 | 2008 |
Profile of Illustration in Children’s Literature Books Based on the Image Preferences of the Youngest Readers B Mazepa-Domagała The New Educational Review 49, 223-235, 2017 | 3 | 2017 |
From the issues of perception of visual images in connection with a text by the child at the pre-reading age. Valorisation of visual images expressed in the form of book … B Mazepa-Domagała | 3 | 2010 |
Dziecięce spotkania ze sztuką: strategia projektowania spotkań ze sztuką oparta na rozumieniu, interpretacji i tworzeniu przekazów wizualnych B Mazepa-Domagała Śląsk, 2009 | 3 | 2009 |
Ekspresja twórcza dziecka: konteksty-inspiracje-obszary relaizacji K Krasoń, B Mazepa-Domagała Librus, 2004 | 3 | 2004 |
Around Art Reception. A Model of Empirical Cognition of Early School Education Teachers’ Attitudes to Modern Art-A Project Study B Mazepa-Domagała The New Educational Review 67, 117-131, 2022 | 1 | 2022 |
In Search of Tools for the Valorization of Children’s Artistic Creation in the Field of Imaging and the Results of the Creative Process-A Theoretical and Model Approach B Mazepa-Domagała New Educational Review 59 (1), 2020 | 1 | 2020 |
Z teorii i praktyki edukacji plastycznej na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego, czyli o działaniach edukacyjnych oraz udziale technik i mediów plastycznych w stymulowaniu … B Mazepa-Domagała Chowanna, 159-186, 2019 | 1 | 2019 |
Człowiek-edukacja-wartości w dobie kultury wizualnej. Przedmowa B Mazepa-Domagała Chowanna 2, 15-16, 2015 | 1 | 2015 |
Kompetencje artystyczno-wartościujące nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście edukacji kulturalnej i procesu kształcenia plastycznego... B Mazepa-Domagała Chowanna, 93-105, 2013 | 1 | 2013 |
Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych B Mazepa-Domagała Chowanna, 133-144, 2012 | 1 | 2012 |
Wymiary ekspresji dziecięcej: stymulacja-samorealizacja-wsparcie K Krasoń, B Mazepa-Domagała Librus, 2005 | 1 | 2005 |
Identification of Attitudes of Early School Education Teachers towards Contemporary Art in Early School Education–Construction of a Research Tool by Design B Mazepa-Domagała New Educational Review 72, 2023 | | 2023 |