Obserwuj
Beata Mazepa-Domagała
Beata Mazepa-Domagała
Uniwersytet Śląski, Katowice
Brak zweryfikowanego adresu e-mail
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Przestrzenie sztuki dziecka: strategia intersemiotycznego i polisensorycznego wsparcia jednostek o obniżonej sprawności intelektualnej
K Krasoń, B Mazepa-Domagała
Librus, 2003
232003
Upodobania obrazowe dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie ilustracji książkowej
B Mazepa-Domagała
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2011
192011
Edukacja w zakresie sztuk wizualnych, czyli o przygotowaniu dzieci w młodszym wieku szkolnym do odbioru i kreowania otaczającej je ikonosfery
B Mazepa-Domagała, T Wilk
92015
Dziecięce spotkania ze sztuką
B Mazepa-Domagała
Strategia projektowania spotkań ze sztuką oparta na rozumieniu …, 2009
92009
Z zagadnień recepcji sztuki przez dziecko
B Mazepa-Domagała
Próba określenia kompetencji odbiorcy wytworów sztuki i przyszłego ich …, 2005
62005
Ekspresja twórcza dziecka
K Krasoń, B Mazepa-Domagała
Konteksty–inspiracje-obszary realizacji, Librus, Katowice, 2004
62004
The model of specialised artistic competences of early childhood teachers. Conceptual approach
B Mazepa-Domagała
New Educational Review, 2021
52021
O ilustracji w książce literackiej dla dzieci
B Mazepa-Domagała
Literatura dla dzieci i młodzieży (po roku 1980). Katowice: Wydawnictwo …, 2008
42008
Profile of Illustration in Children’s Literature Books Based on the Image Preferences of the Youngest Readers
B Mazepa-Domagała
The New Educational Review 49, 223-235, 2017
32017
From the issues of perception of visual images in connection with a text by the child at the pre-reading age. Valorisation of visual images expressed in the form of book …
B Mazepa-Domagała
32010
Dziecięce spotkania ze sztuką: strategia projektowania spotkań ze sztuką oparta na rozumieniu, interpretacji i tworzeniu przekazów wizualnych
B Mazepa-Domagała
Śląsk, 2009
32009
Ekspresja twórcza dziecka: konteksty-inspiracje-obszary relaizacji
K Krasoń, B Mazepa-Domagała
Librus, 2004
32004
Around Art Reception. A Model of Empirical Cognition of Early School Education Teachers’ Attitudes to Modern Art-A Project Study
B Mazepa-Domagała
The New Educational Review 67, 117-131, 2022
12022
In Search of Tools for the Valorization of Children’s Artistic Creation in the Field of Imaging and the Results of the Creative Process-A Theoretical and Model Approach
B Mazepa-Domagała
New Educational Review 59 (1), 2020
12020
Z teorii i praktyki edukacji plastycznej na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego, czyli o działaniach edukacyjnych oraz udziale technik i mediów plastycznych w stymulowaniu …
B Mazepa-Domagała
Chowanna, 159-186, 2019
12019
Człowiek-edukacja-wartości w dobie kultury wizualnej. Przedmowa
B Mazepa-Domagała
Chowanna 2, 15-16, 2015
12015
Kompetencje artystyczno-wartościujące nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w kontekście edukacji kulturalnej i procesu kształcenia plastycznego...
B Mazepa-Domagała
Chowanna, 93-105, 2013
12013
Specyfika upodobań obrazowych dzieci w wieku przedczytelniczym w zakresie abstrakcyjnych obrazów ilustracyjnych
B Mazepa-Domagała
Chowanna, 133-144, 2012
12012
Wymiary ekspresji dziecięcej: stymulacja-samorealizacja-wsparcie
K Krasoń, B Mazepa-Domagała
Librus, 2005
12005
Identification of Attitudes of Early School Education Teachers towards Contemporary Art in Early School Education–Construction of a Research Tool by Design
B Mazepa-Domagała
New Educational Review 72, 2023
2023
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20