Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6095 | 1481 |
h-indeks | 32 | 21 |
i10-indeks | 39 | 32 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelZweryfikowany adres z idc.ac.il
- Gila FruchterProfessor of Marketing, Bar-Ilan UniversityZweryfikowany adres z biu.ac.il
- Jinhong Xie (谢劲红)JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of FloridaZweryfikowany adres z ufl.edu
- Rachel R. ChenUniversity of California at DavisZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Paul DobsonProfessor of Business Strategy and Public Policy, University of East AngliaZweryfikowany adres z uea.ac.uk
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisZweryfikowany adres z hec.fr
- Yinghui (Catherine) YangUniversity of California, DavisZweryfikowany adres z ucdavis.edu
- Dovev LavieProfessor, Bocconi UniversityZweryfikowany adres z unibocconi.it
- Miri Barak, PhDProfessor, Technion- Israel Institute of TechnologyZweryfikowany adres z technion.ac.il
- Eldad YechiamProfessor of Behavioral Science, TechnionZweryfikowany adres z tx.technion.ac.il
- Shai DanzigerTel Aviv UniversityZweryfikowany adres z tauex.tau.ac.il
- Moshe DavidowService2ProfitZweryfikowany adres z service2profit.com