Ryzyko uzależnienia studentów od mediów społecznościowych na przykładzie Facebooka WM Czerski, E Gonciarz Lubelski Rocznik Pedagogiczny 36 (4), 133-152, 2017 | 10* | 2017 |
Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych W Czerski Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017 | 10 | 2017 |
Badania eyetrackingowe–historia i teraźniejszość,[w:] Jastriebow A.(red.) W Czerski, R Wawer Informatyka w dobie XXI wieku. Technologie informatyczne w nauce, technice i …, 2009 | 9 | 2009 |
Nomofobia–szczególnie groźna odmiana uzależnienia od telefonu komórkowego W Czerski Edukacja-Technika-Informatyka 9 (3), 212-217, 2018 | 8 | 2018 |
Health behaviours and the intensity of Facebook usage among students WM Czerski Rozprawy Społeczne 15 (1), 30-47, 2021 | 6* | 2021 |
Nowe uzależnienia XXI wieku jako problem zdrowotny M Duda, W Czerski Wybrane problemy i zagrożenia bezpieczeństwa człowieka, 9-29, 2018 | 6 | 2018 |
Information Overload – a Challenge for Education in the Digital Age / Przeciążenie informacyjne wyzwaniem dla edukacji doby cyfrowej WM Czerski Przegląd Pedagogiczny 2, 74-84, 2020 | 5 | 2020 |
Digital Exclusion One of the Problems of Digital Education Day / Wykluczenie cyfrowe jednym z problemów edukacji doby cyfrowej WM Czerski Rozprawy Społeczne/Social Dissertations 14 (3), 63-75, 2020 | 5* | 2020 |
Manipulacja informacją jednym z kluczowych problemów współczesnego świata mediów WM Czerski Dydaktyka Informatyki 14, 55-65, 2019 | 4 | 2019 |
„Cyfrowa szkoła”–szansa, czy zagrożenie dla edukacji? W Czerski, R Wawer Dydaktyka informatyki, 104-113, 2014 | 4 | 2014 |
Syndrom FoMO w świetle polskiej i zagranicznej literatury WM Czerski Nowe media i informatyzacja a poznawcze i społeczne funkcjonowanie jednostek …, 2021 | 2 | 2021 |
Cyfrowe kompetencje nauczycieli WM Czerski Refleksje. Zachodniopomorski Dwumiesięcznik Oświatowy 6, 64-67, 2019 | 2 | 2019 |
Zjawisko uzależnienia od smartfonu dzieci i młodzieży w świetle wybranej literatury WM Czerski Edukacja-Technika-Informatyka 10 (2), 257-263, 2019 | 2 | 2019 |
Wybrane zagrożenia współczesnego społeczeństwa informacyjnego WM Czerski Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla bezpieczeństwa 11 (4), 95-103, 2018 | 2 | 2018 |
Narzędzia informatyczne wspomagające pracę nowoczesnego naukowca W Czerski Edukacja-Technika-Informatyka 8 (1), 199-204, 2017 | 2 | 2017 |
Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli W Czerski Dydaktyka Informatyki 12, 180-186, 2017 | 2 | 2017 |
Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów–przygotowanie badań R Wawer, W Czerski Dydaktyka informatyki 9, 222-234, 2014 | 2 | 2014 |
Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej W Czerski Edukacja-Technika-Informatyka 4 (2), 196-202, 2013 | 2 | 2013 |
Badania eyetrackingowe - historia i teraźniejszość W Czerski, R Wawer Informatyka w dobie XXI wieku. Technologie informatyczne w nauce, technice i …, 2009 | 2 | 2009 |
Polska adaptacja i walidacja Nomophobia Questionnaire (NMP-Q) WM Czerski Alcoholism & Drug Addiction / Alkoholizm i narkomania 34 (3), 153-176, 2021 | 1* | 2021 |