Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1983 | 1444 |
h-indeks | 24 | 21 |
i10-indeks | 46 | 41 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Rebecca D SilvermanStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Johanna M. TigertSenior Lecturer, EducationZweryfikowany adres z utu.fi
- Judy SharkeyUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- Shannon M. DanielVanderbilt University Peabody CollegeZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Francis John TroyanThe Ohio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- Bedrettin YazanAssociate Professor at the University of Texas at San AntonioZweryfikowany adres z utsa.edu
- Nancy AresUniversity of RochesterZweryfikowany adres z rochester.edu
- Manka M. VargheseAssociate Professor, Education, University of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Daniel McNeishArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Anna Meyer HartranftZweryfikowany adres z umd.edu
- Suhanthie MothaAssociate Professor, EnglishZweryfikowany adres z uw.edu
- Laura BaecherProfessor TESOL, Hunter College, CUNYZweryfikowany adres z hunter.cuny.edu
- Ali Fuad SelviAssistant Professor of TESOL and Applied Linguistics, The University of AlabamaZweryfikowany adres z ua.edu
- Angélica Montoya-ÁvilaUniversity of MarylandZweryfikowany adres z terpmail.umd.edu
- Andrés A. GarcíaUniversity of Maryland, College ParkZweryfikowany adres z terpmail.umd.edu
- Seth Andrew HudsonGeorge Mason UniversityZweryfikowany adres z gmu.edu
Obserwuj
Megan Madigan Peercy
Special Assistant to Provost and Prof of Language, Literacy, & Social Inquiry, and Teacher Education
Zweryfikowany adres z umd.edu - Strona główna