Obserwuj
Tomasz Wanat
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1022006
Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców
TM Wanat
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010
202010
Społeczno-demograficzne uwarunkowania etnocentryzmu na przykładzie Polski
T Wanat, M Stefańska
Marketing i Rynek, 800-809, 2014
102014
Benefits from using mobile applications by Millennials–a gender and economic status comparative analysis
M Stefańska, T Wanat
The Proceedings of XVI International Marketing Trends Conference, Madrid …, 2017
92017
CONSUMERS'PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) AND THEIR ATTITUDE TOWARD RETAILERS-ITS SIGNIFICANCE FOR CREATING RETAILERS'COMPETITIVE ADVANTAGE
M Stefanska, T Wanat
International Journal of Arts & Sciences 7 (2), 47, 2014
92014
Consumer ethics: some evidence from young consumers from Poland
A Grzesiuk, T Wanat
Proceedings on the 9th International Marketing Trends Conference, Venice …, 2010
92010
Strategie rozwoju wielkopowierzchniowych jednostek handlowych
B Pilarczyk, T Wanat
Handel Wewnętrzny 46 (3), 2000
62000
The effect of brand, price anchoring, and moral beliefs on price perception of semi-deceptive counterfeit products by female students
T Wanat
Organization Review 4, 22-28, 2020
52020
Company’s CSR activities addressed to its employees–diffusion of CSR to customers by employees
T Wanat, M Stefańska
PRACE NAUKOWE, 180, 2015
52015
Rola efektu pierwszeństwa w publikacjach prasowych
T Wanat
Wydział Prawa i Administracji UAM, 2006
52006
Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
B Borusiak, TM Wanat
Wydawnictwo UEP, 2020
42020
Segmentacja psychograficzna jako metoda badań marketingowych
T Wanat
Wydział Prawa i Administracji UAM, 1994
41994
The Influence of the Number of Opinions on the Attractiveness of Retailers Offer in Online Shopping.
T Wanat, A Grzesiuk
ICE-B, 202-208, 2009
32009
Short-and long-term effects of transfers on football clubs' sport performance
T Wanat, Ł Leksowski
Journal of education, health and sport 12 (5), 252-260, 2022
22022
Price as a signal of product counterfeiting. The moderating role of the buyer’s regulatory focus
T Wanat
Studia Oeconomica Posnaniensia 6 (11), 5-19, 2018
22018
The Influence of CSR and Fair Trade Communications on Attitude, Customer Behavior, and Retailer Perception
T Wanat, M Stefańska
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers, 117-147, 2015
22015
Akceptowalność automatycznego rozpoznawania twarzy nabywców w handlu detalicznym
T Wanat
Handel Wewnętrzny 356 (3), 305-313, 2015
22015
Niedoskonałości w formułowaniu hipotez badawczych w pracach doktorskich
T Wanat
22010
The impact of meaningfulness and attractiveness of products' attributes on consumers' preferences
T Wanat
Economics and Business Review 8 (2), 58-71, 2008
22008
Wpływ ceny i asortymentu na częstotliwość wizyt w sklepach typu fast fashion
T Wanat, KS Marketingowych
Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, 271, 2016
12016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20