Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10121 | 4475 |
h-indeks | 35 | 26 |
i10-indeks | 58 | 43 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Lucie OzanneProfessor, University of CanterburyZweryfikowany adres z canterbury.ac.nz
- Clifford ShultzProfessor and Charles H. Kellstadt Chair of Marketing, Loyola University ChicagoZweryfikowany adres z luc.edu
- John ThøgersenAarhus University, Dept. of ManagementZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Shona BettanyUniversity of HuddersfieldZweryfikowany adres z hud.ac.uk
- Michael Jay PolonskyAlfred Deakin Professor and Head of the Department of Marketing, Deakin University - AustraliaZweryfikowany adres z deakin.edu.au
- Michael G. LuchsWilliam & MaryZweryfikowany adres z mason.wm.edu
- Stephanie O'DonohoeUniversity of Edinburgh Business SchoolZweryfikowany adres z ed.ac.uk
- Thyra Uth ThomsenProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolZweryfikowany adres z cbs.dk