The attitude of the academic community towards distance learning: A lesson from a national lockdown M Migocka-Patrzałek, M Dubińska-Magiera, D Krysiński, S Nowicki Electronic Journal of e-Learning 19 (4), pp262-281, 2021 | 20 | 2021 |
Wszystko, co złe, to reforma. O utracie statusu miasta wojewódzkiego w dyskursie kaliszan D Krysiński Przegląd Socjologiczny 4 (63), 25-42, 2013 | 17 | 2013 |
Raport z badania: Możliwości zastosowania pracy zdalnej w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych D Krysiński Instytut Badawczy IPC sp. z oo/Openfield sp. z oo/EDBAD 91 (37), 8, 2020 | 11 | 2020 |
Continuity and contestation. Structural and cultural background of transportation preferences in Poland D Krysiński, J Szczepański Social Space 19, 111-142, 2020 | 9* | 2020 |
Social acceptance for energy efficient solutions in renovation processes D Krysiński, P Nowakowski, P Dana Proceedings 1 (7), 689, 2017 | 9 | 2017 |
Status wojewódzki miasta jako czynnik wzrostu w dobie postindustrialnej D Krysiński Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica, 27-44, 2015 | 6 | 2015 |
The role of current transport expenditure in mitigating the risk of modal shift during Covid-19–Lessons from Polish cities D Krysiński, A Uss-Lik Case Studies on Transport Policy 10 (2), 891-904, 2022 | 4 | 2022 |
Od miasta dla samochodów do zielonej oazy? Partycypacyjny model polityki miejskiej a kształtowanie się grup interesu D Krysiński, A Uss-Lik, B Szczepańska Studia Socjologiczne, 83-110-83-110, 2020 | 4 | 2020 |
Nowe mieszczaństwo jako wykluczająca grupa interesu D Krysiński Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 9-20, 2018 | 4 | 2018 |
Wrocławska diagnoza społeczna 2017. Raport z badań socjologicznych nad mieszkańcami miasta K Kajdanek, J Pluta Wrocław: Uniwersytet Wrocławski. Retrieved from http://www. repozytorium …, 2017 | 4 | 2017 |
Status wojewódzki miasta jako determinanta rozwoju społeczno-gospodarczego. Analiza na przykładzie polskich miast D Krysiński Polityka gospodarcza i społeczna – wybrane zagadnienia, 2014 | 3 | 2014 |
Samochód - początek i koniec mobilności D Krysiński Autoportret 2, 2014 | 3 | 2014 |
Społeczne bariery rozwoju postwojewódzkich ośrodków regionalnych jako zagrożenie dla polityki rozwojowej Polski. Przykład Kalisza D Krysiński Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna, 2013 | 3 | 2013 |
Social and Geographical Distribution of Mobility-Related Greenhouse Gas Emissions in Poznań and Tri-City Functional Urban Areas M Czepkiewicz, C Brudka, D Krysiński, F Schmidt Quaestiones Geographicae, 2024 | 2 | 2024 |
European Capital of Culture and creative industries: Real impact or unproven belief? The case of Wrocław M Błaszczyk, D Krysiński City, Culture and Society 35, 100552, 2023 | 2 | 2023 |
Stłuczka szklana w cemencie. Jak wykorzystać odpady szklane w gospodarce o obiegu zamkniętym? D Krysiński Świat Szkła 22, 2017 | 2 | 2017 |
Wrocław – wejście od podwórza. Raport ewaluacyjny projektu D Krysiński, J Banaś http://www.repozytorium.uni.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=79703, 2017 | 2 | 2017 |
Idea zrównoważonego transportu a kształt polityki transportowej w polskich miastach D Krysiński Studia Miejskie, 75-88, 2014 | 2 | 2014 |
W modernizm zwrot? D Krysiński Autoportret 3 (42), 44-49, 2013 | 2 | 2013 |
Między nieudaną prowokacją a modelową integracją. O renesansie aktywizacji społecznej w wydaniu artystycznym D Krysiński, J Banaś Kultura i Społeczeństwo 62 (3), 83-102, 2018 | 1 | 2018 |