Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 523 | 477 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Daniele DalliUniversity of PisaZweryfikowany adres z unipi.it
- Marco VisentinProfessore di Economia e Gestione delle Imprese, Università di BolognaZweryfikowany adres z unibo.it
- Matteo CorciolaniAssociate Professor at the University of PisaZweryfikowany adres z unipi.it
- Andrea MorettiFull Professor of Management, Strategy, Relationship Marketing, University of UdineZweryfikowany adres z uniud.it
- Torgeir AletiSenior Lecturer of Marketing, RMIT University, School of Economics, Finance & MarketingZweryfikowany adres z rmit.edu.au
- Dr Jason PallantRMIT UniversityZweryfikowany adres z rmit.edu.au
- Giandomenico Di DomenicoLecturer in Marketing, Cardiff UniversityZweryfikowany adres z cardiff.ac.uk
- Elisa GiulianiUniversity of PisaZweryfikowany adres z unipi.it
- Fevzi OkumusCFHLA Preeminent Chair Professor, University of Central Florida, Rosen College of HospitalityZweryfikowany adres z ucf.edu
- Federica NieriAssistant ProfessorZweryfikowany adres z unipi.it
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Edward J. ZajacJames F. Beré Professor, Kellogg School of Management, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu