Academic self-concept and achievement in Polish primary schools: cross-lagged modelling and gender-specific effects P Grygiel, M Modzelewski, J Pisarek European Journal of Psychology of Education 32, 407-429, 2017 | 37 | 2017 |
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski Polityka Społeczna 9 (1 (tematyczny)), 41-46, 2012 | 23 | 2012 |
Szkolne pytania: wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI R Dolata, P Grygiel, D Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 | 18 | 2015 |
Szkolne pytania R Dolata, P Grygiel, DM Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ... Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV–VI. Warszawa: Instytut …, 2015 | 11 | 2015 |
Czy szkoła ma znaczenie?: analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym D Campfield, A Hawrot, K Hernik, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ... Instytut Badań Edukacyjnych, 2014 | 9 | 2014 |
Testy osiągnięć szkolnych TOS3: przykład narzędzia skonstruowanego z wykorzystaniem modelu Rascha A Jasińska, M Modzelewski Edukacja 2, 85–107, 2014 | 7 | 2014 |
Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania po pierwszym etapie kształcenia A Jasińska, M Modzelewski Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych z różnych perspektyw …, 2013 | 4 | 2013 |
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego? P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata EDUKACJA Quarterly 142 (3), 2017 | 1 | 2017 |
Can primary school teachers grade the literacy level of girls and boys objectively? P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata Educational Research Institute, 2017 | | 2017 |
Rozdział 4. Czy wielkość klasy ma znaczenie? M Modzelewski Szkolne pytania, 49, 2015 | | 2015 |
Specyficzne własności modelu Rascha M Modzelewski Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, psychologii i socjologii …, 2015 | | 2015 |
Argos Observation System. Computer Program Enhancing Observation of Classroom Proceedings in Primary School J Pisarek, M Modzelewski Measuring Behavior 2014, 2014 | | 2014 |
TOS3 school achievement tests–a set of three tests developed using the Rasch measurement model A Jasińska, M Modzelewski Educational Research Institute, 2014 | | 2014 |
Wykorzystanie trójosiowego czujnika przyspieszeń do budowy analizatora drgań mechanicznych M Modzelewski Instytut Metrologii i Inżynierii Biomedycznej, 2013 | | 2013 |
THE USE OF NATIONAL EXAMS AS AN INSTRUMENT OF EDUCATIONAL POLICY-MAKING: THE DIFFERENTIATION OF METROPOLITAN LOWER-SECONDARY SCHOOLS R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski Polityka Społeczna 9 (1 (tematyczny)), 41-46, 2012 | | 2012 |
rozdział 2 Specyficzne własności modelu rascha M Modzelewski | | |
Zastosowanie teorii detekcji sygnałów do analizy rzetelności systemu obserwacyjnego Argos M Modzelewski, J Pisarek | | |
Wielkość klasy a przeciętne zaangażowanie ucznia na lekcji. Zastosowanie systemu obserwacyjnego Argos J Pisarek, M Modzelewski | | |
Można inaczej. A Jasińska, M Modzelewski | | |