Obserwuj
Michał Modzelewski
Michał Modzelewski
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Academic self-concept and achievement in Polish primary schools: cross-lagged modelling and gender-specific effects
P Grygiel, M Modzelewski, J Pisarek
European Journal of Psychology of Education 32, 407-429, 2017
372017
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski
Polityka Społeczna 9 (1 (tematyczny)), 41-46, 2012
232012
Szkolne pytania: wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI
R Dolata, P Grygiel, D Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
182015
Szkolne pytania
R Dolata, P Grygiel, DM Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV–VI. Warszawa: Instytut …, 2015
112015
Czy szkoła ma znaczenie?: analiza zróżnicowania efektywności nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym
D Campfield, A Hawrot, K Hernik, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2014
92014
Testy osiągnięć szkolnych TOS3: przykład narzędzia skonstruowanego z wykorzystaniem modelu Rascha
A Jasińska, M Modzelewski
Edukacja 2, 85–107, 2014
72014
Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania po pierwszym etapie kształcenia
A Jasińska, M Modzelewski
Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych z różnych perspektyw …, 2013
42013
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
EDUKACJA Quarterly 142 (3), 2017
12017
Can primary school teachers grade the literacy level of girls and boys objectively?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
Educational Research Institute, 2017
2017
Rozdział 4. Czy wielkość klasy ma znaczenie?
M Modzelewski
Szkolne pytania, 49, 2015
2015
Specyficzne własności modelu Rascha
M Modzelewski
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, psychologii i socjologii …, 2015
2015
Argos Observation System. Computer Program Enhancing Observation of Classroom Proceedings in Primary School
J Pisarek, M Modzelewski
Measuring Behavior 2014, 2014
2014
TOS3 school achievement tests–a set of three tests developed using the Rasch measurement model
A Jasińska, M Modzelewski
Educational Research Institute, 2014
2014
Wykorzystanie trójosiowego czujnika przyspieszeń do budowy analizatora drgań mechanicznych
M Modzelewski
Instytut Metrologii i Inżynierii Biomedycznej, 2013
2013
THE USE OF NATIONAL EXAMS AS AN INSTRUMENT OF EDUCATIONAL POLICY-MAKING: THE DIFFERENTIATION OF METROPOLITAN LOWER-SECONDARY SCHOOLS
R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski
Polityka Społeczna 9 (1 (tematyczny)), 41-46, 2012
2012
rozdział 2 Specyficzne własności modelu rascha
M Modzelewski
Zastosowanie teorii detekcji sygnałów do analizy rzetelności systemu obserwacyjnego Argos
M Modzelewski, J Pisarek
Wielkość klasy a przeciętne zaangażowanie ucznia na lekcji. Zastosowanie systemu obserwacyjnego Argos
J Pisarek, M Modzelewski
Można inaczej.
A Jasińska, M Modzelewski
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–19