Michał Modzelewski
Michał Modzelewski
Zweryfikowany adres z ibe.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Wykorzystanie krajowych egzaminów jako instrumentu polityki oświatowej na przykładzie procesu różnicowania się gimnazjów w dużych miastach
R Dolata, A Jasińska, M Modzelewski
Polityka Społeczna 1, 41-46, 2012
192012
Academic self-concept and achievement in Polish primary schools: cross-lagged modelling and gender-specific effects
P Grygiel, M Modzelewski, J Pisarek
European Journal of Psychology of Education 32 (3), 407-429, 2017
162017
Szkolne pytania: wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV-VI
R Dolata, P Grygiel, D Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
122015
Szkolne pytania
R Dolata, P Grygiel, DM Jankowska, E Jarnutowska, A Jasińska-Maciążek, ...
Wyniki badań nad efektywnością nauczania w klasach IV–VI. Warszawa: Instytut …, 2015
72015
Czy szkoĹ ‚a ma znaczenie?: analiza zróżnicowania efektywnoĹ› ci nauczania na pierwszym etapie edukacyjnym
R Dolata
Instytut BadaĹ „Edukacyjnych, 2014
62014
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, psychologii i socjologii: teoria i zastosowania
D Jankowska, A Pokropek, M Grudniewska, P Grygiel, A Hawrot, ...
Instytut Badań Edukacyjnych, 2015
32015
Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania po pierwszym etapie kształcenia
A Jasińska, M Modzelewski
Polska edukacja w świetle diagnoz prowadzonych z różnych perspektyw …, 2013
32013
Testy osiągnięć szkolnych TOS3: przykład narzędzia skonstruowanego z wykorzystaniem modelu Rascha
A Jasińska, M Modzelewski
Edukacja 2, 85–107, 2014
22014
Czy nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej potrafią bezstronnie ocenić osiągnięcia dziewcząt i chłopców z języka polskiego?
P Skórska, K Świst, P Grygiel, G Humenny, M Modzelewski, R Dolata
Instytut Badań Edukacyjnych, 2017
2017
Rozdział 4. Czy wielkość klasy ma znaczenie?
M Modzelewski
Szkolne pytania, 49, 2015
2015
Specyficzne własności modelu Rascha
M Modzelewski
Modele cech ukrytych w badaniach edukacyjnych, psychologii i socjologii …, 2015
2015
Argos Observation System. Computer Program Enhancing Observation of Classroom Proceedings in Primary School
J Pisarek, M Modzelewski
Measuring Behavior 2014, 2014
2014
Wykorzystanie trójosiowego czujnika przyspieszeń do budowy analizatora drgań mechanicznych
M Modzelewski
Instytut Metrologii i Inżynierii Biomedycznej, 2013
2013
rozdział 2 Specyficzne własności modelu rascha
M Modzelewski
Zastosowanie teorii detekcji sygnałów do analizy rzetelności systemu obserwacyjnego Argos
M Modzelewski, J Pisarek
Wielkość klasy a przeciętne zaangażowanie ucznia na lekcji. Zastosowanie systemu obserwacyjnego Argos
J Pisarek, M Modzelewski
Można inaczej.
A Jasińska, M Modzelewski
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–17