Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 26465 | 7206 |
h-indeks | 58 | 35 |
i10-indeks | 109 | 76 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
5 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- David SanbonmatsuUniversity of UtahZweryfikowany adres z psych.utah.edu
- Maria CronleyOhio Northern UniversityZweryfikowany adres z onu.edu
- Steven S. PosavacE. Bronson Ingram Professor of Marketing, Vanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Paul M. HerrVirginia TechZweryfikowany adres z vt.edu
- Curtis HaugtvedtOhio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- John Kim경희대학교 건설안전경영학과 교수Zweryfikowany adres z khu.ac.kr
- Russell H FazioHarold E. Burtt Chair in Psychology, Ohio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- Susan Powell MantelProfessor of marketing University of CincinnatiZweryfikowany adres z ucmail.uc.edu
- Hélène DevalMarketing Professor, Dalhousie UniversityZweryfikowany adres z dal.ca
- Jennifer BechkoffSan Jose State UniversityZweryfikowany adres z sjsu.edu
- Aparna Sundar, PhDUniversity of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- James J. KellarisWomack/Gemini Professor, University of CincinnatiZweryfikowany adres z uc.edu
- Dawn IacobucciVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Rajdeep GrewalTownsend Family Distinguished Professor of Marketing, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z kenan-flagler.unc.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Ruomeng WuWestern Kentucky UniversityZweryfikowany adres z wku.edu
- Deidre PopovichTexas Tech UniversityZweryfikowany adres z ttu.edu
- Scott A. WrightAssociate Professor of Marketing, Providence CollegeZweryfikowany adres z providence.edu
- Edward HirtIndiana UniversityZweryfikowany adres z iu.edu