Obserwuj
Izabella Parowicz
Izabella Parowicz
Europa-Universität Viadrina
Zweryfikowany adres z europa-uni.de - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Współpraca transgraniczna przedsiębiorstw na pograniczu polsko-niemieckim na przykładzie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego oraz Landu Brandenburgii
B Gruchman, E Nowińska-Łaźniewska, I Parowicz, A Kötzle, G Huskobla, ...
Studia Regionalne i Lokalne, 23-48, 2002
222002
Cultural heritage marketing: A relationship marketing approach to conservation services
I Parowicz
Springer, 2018
212018
Kingston: kolonialne ślady w tożsamości przestrzennej
Ł Kaczmarek, I Parowicz
Journal of Urban Ethnology 11, 35-47, 2013
52013
Marketing of Heritage Conservation Services: Based on the Example of the Maltese Conservation Market
I Parowicz
Kulturwissenschaftliche Fakultät der Europa-Universität Viadrina, 2015
42015
Denkmalpflege effektiv fördern: Finanzierung des Schutzes von Architekturdenkmälern in europäischer Perspektive
I Parowicz
Martin Meidenbauer Verlag, 2006
42006
Transnational Religious Practices as a UNESCO Intangible Cultural Heritage: The Complex Case of the Traditional Latin Mass
P Kwasniewski, I Parowicz, J Shaw, P Stec
Laws 12 (2), 1-29, 2023
32023
Dare to Try! Waking the Entrepreneur in Heritage Conservators
P Zalewski, I Parowicz
Creating Cultural Capital. Cultural Entrepreneurship in Theory, Pedagogy and …, 2015
22015
Customers, Employees and Communication
I Parowicz, I Parowicz
Cultural Heritage Marketing: A Relationship Marketing Approach to …, 2019
12019
Grażdanka. Podręcznik do nauki dawnego pisma rosyjskiego
I Parowicz, J Drejer, G Jäger
2024
Genealogical Memory and Its Function in Bridging the 'Floating Gap'
I Parowicz
Genealogy 8 (1), 1-21, 2024
2024
Rediscovering the Roots that Remained Abroad: Challenges and Methods in Teaching Transborder Genealogy
I Parowicz
Yearbook of Transnational History 6, 167-194, 2023
2023
It Is All About Relevance and Experience. Marketing of Historic Places to the General Public
I Parowicz
Digital Strategies for Endangered Cultural Heritage. Forthcoming …, 2023
2023
Between persuasion and courtesy: Polish press advertising, ca. 1850–1939
I Parowicz
Journal of Historical Research in Marketing 14 (4), 453-484, 2022
2022
Dr Leopold Goeppner (1766-1824) i jego pionierska walka z ospą prawdziwą
I Parowicz
Acta Medicorum Polonorum 12 (1), 3-38, 2022
2022
Forgotten Civil Officers of the January Uprising in the Prussian Partition of Poland: The Case of Konstanty Oksza-Brzeski (1813-1870)
I Parowicz
Genealogy and Social History: Understanding the Global Past through Family …, 2022
2022
Dr. Leopold Goeppner’s (1766-1824) Pioneering Fight Against Smallpox
I Parowicz
Genealogy and Social History: Understanding the Global Past through Family …, 2022
2022
Kurrenta. Zeszyt ćwiczeń do nauki pisma neogotyckiego
J Drejer, I Parowicz
2019
Bringing Marketing into Heritage Conservation Services
I Parowicz, I Parowicz
Cultural Heritage Marketing: A Relationship Marketing Approach to …, 2019
2019
Characteristics of Heritage Conservation Services
I Parowicz, I Parowicz
Cultural Heritage Marketing: A Relationship Marketing Approach to …, 2019
2019
Processes and Scenarios
I Parowicz, I Parowicz
Cultural Heritage Marketing: A Relationship Marketing Approach to …, 2019
2019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20