Follow
Artur Gąsiorkiewicz
Title
Cited by
Cited by
Year
Handel elektroniczny w ubezpieczeniach Unii Europejskiej
A Gąsiorkiewicz
Poltext, 2002
262002
Informatyka gospodarcza
J Zawiła-Niedêwiecki, K Rostek, A Gàsiorkiewicz
222010
Visibility, usability and accessibility of polish e-commerce websites from the B2C sector
A Gąsiorkiewicz
foundations of management 2 (2), 7-24, 2010
32010
Marketing internetowy w wyszukiwarkach jako narzędzie kreacji wartości biznesu
A Gąsiorkiewicz
Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2008
32008
Sprzedaż przez internet ubezpieczeń działu II w Polsce
A Gąsiorkiewicz
Rozprawy Ubezpieczeniowe. Konsument na rynku usług finansowych 3 (21), 20-30, 2016
22016
Wybrane problemy budowy systemów e-administracji na przykładzie platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej
A Gąsiorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 188-195, 2011
22011
Customer Satisfaction And Loyalty Determinants In FMCG On-Line Retail Stores
A Gąsiorkiewicz, K Sitarski
Science. Business. Society. 1 (2), 37-39, 2016
12016
Modelowy system sprzedaży ubezpieczeń przez internet z uwzględnieniem wymogów Unii Europejskiej
A Gąsiorkiewicz
Faculty of Production Engineering, 2007
12007
Konferencja Digital Economy-Management, Innovation, Society and Technology-DEMIST na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej
A Gąsiorkiewicz
Przegląd Organizacji 2018 (2), 2018
2018
Konferencja Digital Economy-Management, Innovation, Society and Technology-DEMIST na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej 24 listopada 2017 r.
A Gąsiorkiewicz
Przegląd Organizacji, 58-60, 2018
2018
Wykorzystanie marketingu w wyszukiwarkach internetowych w działaności przedsiębiorstw na polskim rynku
K Sitarski, A Gąsiorkiewicz
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2016
2016
Eksploracja danych internetowych jako metoda zwiększenia przewagi konkurencyjnej systemów handlu elektronicznego B2C
A Gąsiorkiewicz, K Rostek
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług 651 (68), 2011
2011
Eksploracja danych internetowych jako metoda zwiększenia przewagi konkurencyjnej systemów handlu elektronicznego B2C
K Rostek, A Gąsiorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 90-96, 2011
2011
Marketing internetowy
A Gąsiorkiewicz
Wydawnictwo CH Beck, 2010
2010
Czynniki kształtujące ruch (web-traffic) i ich wpływ na poziom konwersji w serwisach www systemów handlu elektronicznego w segmencie B2C
A Gąsiorkiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 637-645, 2010
2010
Widoczność, użyteczność i dostępność polskich serwisów internetowych e-commerce sektora B2C
A Gąsiorkiewicz
Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009
2009
Użyteczność internetowych serwisów handlu elektronicznego B2C jako czynnik motywujący użytkowników do dokonania zakupów
A Gąsiorkiewicz
Wydawnictwo KUL, 2009
2009
Formalne i techniczne aspekty funkcjonowania wirtualnych systemów sprzedaży ubezpieczeń z uwzględnieniem wymogów Unii Europejskiej
A Gąsiorkiewicz
Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Organizacja i Zarządzanie …, 2004
2004
Sprzedaż ubezpieczeń przez internet z uwzględnieniem wymogów Unii Europejskiej
A Gąsiorkiewicz
WNT, 2003
2003
E-learning and Knowledge Factories
T Krupa, A Gąsiorkiewicz, K Sitarski
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2002
2002
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20