Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 109 | 109 |
h-indeks | 3 | 3 |
i10-indeks | 3 | 3 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Hashim ZameerAssociate Professor (Top 2% World Scientist), Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsZweryfikowany adres z nuaa.edu.cn
- Ying WangProfessor at College of Economics and Management, Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsZweryfikowany adres z nuaa.edu.cn
- Raza AliBahauddin Zakariya University, Multan, Pakistan; Middlesex University, UK (2010-2016)Zweryfikowany adres z bzu.edu.pk
- Umar BurkiUniversity of South-Eastern NorwayZweryfikowany adres z usn.no
- Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityZweryfikowany adres z miamioh.edu
- Lawrence LockshinProfessor of Wine MarketingZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Song YangUniversity of South AustraliaZweryfikowany adres z unisa.edu.au
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Justin CohenSenior Lecturer, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaZweryfikowany adres z marketingscience.info
- Raza AliInstitute of Management Sciences, Bahauddin Zakariya University, Multan, PakistanZweryfikowany adres z bzu.edu.pk
Obserwuj
Muhammad Rashid Saeed
Institute of Management Sciences, BZU Multan, Pakistan
Zweryfikowany adres z bzu.edu.pk