Obserwuj
Barbara Brodzińska-Mirowska
Barbara Brodzińska-Mirowska
Nicolaus Copernicus Univecity
Zweryfikowany adres z umk.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Party organization and communication in Poland
M Jacuński, B Brodzińska-Mirowska, A Pacześniak, M Wincławska
Palgrave Macmillan, 2021
172021
Niewykorzystane szanse? Polskie partie polityczne w działaniu
M Wincławska, B Brodzińska-Mirowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016
132016
Marketing międzywyborczy w teorii i praktyce: przypadek Platformy Obywatelskiej
B Brodzińska-Mirowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2013
122013
Is There Any Future for Research on the Mediatization of Politics?
B Brodzińska-Mirowska, Ł Wojtkowski
Dynamics Of Mediatization: Institutional Change and Everyday Transformations …, 2017
112017
Party management from the perspective of party members: Evidence from Poland
M Wincławska, A Pacześniak, B Brodzińska-Mirowska, M Jacuński
Problems of Post-Communism 68 (4), 315-326, 2021
82021
ON THE MEDIA'S ROLE AND DICHOTOMIC PERCEPTION IN MEDIATIZED POLITICAL COMMUNICATION. EMPIRICAL STUDY OF POLITICAL PARTY ELITES IN POLAND.
M Jacuński, B Brodzińska-Mirowska, A Pacześniak, M Wincławska
Romanian Journal of Political Science 19 (1), 2019
72019
Why Party Members Matter? The Concept of High-quality Membership in Polish Political Parties: Communicational and Organizational Potential.
B Brodzińska-Mirowska, M Wincławska
Politologicky Casopis 26 (1), 2019
62019
Niewykorzystane szanse? Partie polityczne w działaniu
M Wincławska, B Brodzińska-Mirowska
Wyd. UMK, 2016
62016
Polish privacy media discourse: Privacy as imposed policies
Ł Wojtkowski, B Brodzińska-Mirowska, A Seklecka
Media and Communication 8 (2), 302-313, 2020
32020
Profesjonalizacja komunikacji politycznej w dobie mediatyzacji: wyzwania koncepcyjne i badawcze
B Brodzińska-Mirowska
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 62, 193-209, 2019
32019
Manuel Castells. 2008. Społeczeństwo sieci. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, ss. 532
B Brodzińska-Mirowska
32010
Jan Paweł II i Europa
B Brodzińska, M Zamojska, K Kalinowska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2009
32009
Unfulfilled Expectations (?): Political Communication on the Internet in the Era of Professionalization
B Brodzińska-Mirowska
Kwartalnik Naukowy OAP UW" e-Politikon", 43-64, 2014
22014
Płeć w życiu publicznym: różnorodność problemów i perspektyw
M Jeziński, M Wincławska, B Brodzińska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2009
22009
Druga fala kryzysu komunikacji politycznej w dobie mediatyzacji
B Brodzińska-Mirowska
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 73, 65-80, 2022
12022
Conclusion: Party democracy in Poland and its future
M Jacuński, B Brodzińska-Mirowska, A Pacześniak, M Wincławska, ...
Party Organization and Communication in Poland, 247-257, 2021
12021
Political Reputation As an Analytical Category in Political Communication
BB Brodzińska-Mirowska
Politologický časopis-Czech Journal of Political Science 30 (3), 161-183, 2023
2023
Building narrative capacity in mediatized times: A study of kOD social movement in Poland1
B Brodzińska-Mirowska, Ł Wojtkowski
Mediatization Studies 5, 19-36, 2022
2022
Changing Communication Environment
M Jacuński, B Brodzińska-Mirowska, A Pacześniak, M Wincławska, ...
Party Organization and Communication in Poland, 97-130, 2021
2021
Theoretical and Methodological Framework
M Jacuński, B Brodzińska-Mirowska, A Pacześniak, M Wincławska, ...
Party Organization and Communication in Poland, 1-32, 2021
2021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20