Obserwuj
Mateusz Grzesiak
Mateusz Grzesiak
Adiunkt, Akademia WSB
Zweryfikowany adres z wsb.edu.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Personal Brand Creation in the Digital Age: Theory, Research and Practice
M Grzesiak
53*2018
Social media engagement in shaping green energy business models
M Czarnecka, G Kinelski, M Stefańska, M Grzesiak, B Budka
Energies 15 (5), 1727, 2022
292022
Sustainable Activity of Cultural Service Consumers of Social Media Users—Influence on the Brand Capital of Cultural Institutions
Ł Wróblewski, K Bilińska-Reformat, M Grzesiak
Sustainability 10, 73, 2018
222018
E-branding vs traditional branding
M Grzesiak
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015
212015
The impact of social media on the brand capital of famous people
Ł Wróblewski, M Grzesiak
Sustainability 12 (16), 6414, 2020
112020
21 różnic pokoleniowych między Baby Boomers, X i Y
M Grzesiak
8*2014
Podręcznik perswazji: Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipulacją
M Grzesiak
Wydawnictwo Helion, 2018
72018
Success and change
M Grzesiak
Mateusz Grzesiak, 2017
72017
Personal branding czyli Jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą
M Grzesiak
Wydawnictwo Helion, 2020
62020
Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej
M Grzesiak
Marketing i rynek 24, 20-26, 2017
62017
Psychologia zmiany: najskuteczniejsze narzÄ™ dzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myĹ› leniem
M Grzesiak
Wydawnictwo Helion, 2017
42017
How a Personal Brand that has been Creatively Established in Social Media Becomes a Passport to Traditional Media and Receiving Advertising Contracts
M Grzesiak
42017
Cooperation between Final Purchasers and Offerors in the Online and Offline Environments vs. the Benefits Derived by Active Purchasers
AI Baruk, M Grzesiak
Sustainability 12 (24), 10462, 2020
32020
YOUNG CONSUMERS’BEHAVIOURS IN SOCIAL MEDIA AND THEIR IMPACT ON PERSONAL BRAND DEVELOPMENT
M Grzesiak, K Bilińska-Reformat
Humanitas University's Research Papers Management 20 (2), 57-72, 2019
32019
Benefits Achieved by Energy Suppliers through Cooperation with Individual Recipients and Their Readiness for This Cooperation
AI Baruk, M Grzesiak
Energies 15 (10), 3843, 2022
22022
Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej
J Dzieńdziora, M Grzesiak, M Wróbel
Difin, 2020
22020
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
M Grzesiak
Studia Ekonomiczne 360, 106-127, 2018
22018
Psychologia hejtu, czyli jak radzić sobie z krytyką w życiu osobistym i zawodowym
M Grzesiak
Starway Institute, 2017
22017
Psychologia relacji, czyli Jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami
M Grzesiak
Wydawnictwo Helion, 2017
22017
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej–wyniki badań
M Grzesiak
Marketing i Zarządzanie 47 (1), 333-341, 2017
22017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20