Obserwuj
Grzegorz Leszczyński
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Komunikowanie się w marketingu: praca zbiorowa
H Mruk
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004
1152004
Kompendium wiedzy o marketingu: praca zbiorowa
B red. Pilarczyk, H Mruk
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
102*2006
Kreatywność w biznesie
E Jerzyk, G Leszczyński, H Mruk
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
492006
Change in business relationships and networks: Concepts and business reality
K Fonfara, M Ratajczak-Mrozek, G Leszczyński
Industrial Marketing Management 70, 1-4, 2018
462018
The sharing economy and sustainability of urban destinations in the (over) tourism context: The social capital theory perspective
P Zmyślony, G Leszczyński, A Waligóra, W Alejziak
Sustainability 12 (6), 2310, 2020
392020
Badania marketingowe na rynku business-to-business
A Kaniewska-SÄ, G LeszczyĹ, B Pilarczyk
Oficyna Ekonomiczna. OddziaĹ ‚Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006
372006
Komunikowanie się w biznesie: praca zbiorowa
H red. Mruk
Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2002
32*2002
The concept of intelligent agent in business interactions: is virtual assistant an actor or a boundary object?
MT Kot, G Leszczyński
Journal of Business & Industrial Marketing 35 (7), 1155-1164, 2020
312020
Komunikacja w relacjach business-to-business
P Kwiatek, G Leszczyński, M Zieliński
Wydawnictwo Advertiva, 2009
232009
Adaptacja w relacjach business-to-business. Uwarunkowania i efekty
G Leszczyński
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2014
222014
Marketing targowy - vademecum wystawcy: praca zbiorowa
H red. Mruk, AA Kuca
Polska Korporacja Targowa, 2006
22*2006
Identyfikacja sieci powiązań w miejskiej turystyce biznesowej
P Zmyślony, G Leszczyński
Studia Oeconomica Posnaniensia 2 (3), 264, 2014
162014
Change and transformation of networks and relationships—Fundamental aspects of business reality
K Fonfara, M Ratajczak-Mrozek, G Leszczyński
Industrial Marketing Management 58, 187-189, 2016
132016
The impact of misaligned business communication on the quality of salesperson – buyer relationships
ZM Leszczyński Grzegorz
Poznań University of Economics Review, 107-136, 2013
12*2013
AI-activated value co-creation. An exploratory study of conversational agents
M Kot, G Leszczyński
Industrial Marketing Management 107, 287-299, 2022
92022
Trade fairs--a tool for the spread of innovation
M Chlodnicki, G Leszczyński, M Zieliński
Proceedings of International Conference for Entrepreneurship. Innovation and …, 2010
92010
Overcoming Consumer Resistance to AI in General Health Care
P Gaczek, R Pozharliev, G Leszczyński, M Zieliński
Journal of Interactive Marketing, 2023
82023
Sustainable Value Co-Production and Co-Creation in Virtual Reality: An Exploratory Research on Business-to-Business Interactions
M Royo-Vela, G Leszczyński, M Velasquez-Serrano
Sustainbility 14 (7754), 2022
72022
Do sales people trust new customers because of who they are?
P Gaczek, G Leszczynski, M Zielinski
IMP Journal 12 (3), 498-518, 2018
72018
Trade fairs as source of knowledge – the role of trade fairs organizer
G Leszczyński, M Zieliński
The impact of globalization on networks and relationships dynamics, 27th …, 2011
72011
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20