Obserwuj
Patryk Galuszka
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
New economy of fandom
P Galuszka
Fan Identities and Practices in Context, 157-175, 2017
1122017
Music aggregators and intermediation of the digital music market
P Galuszka
USCAnnenberg, 2015
892015
Crowdfunding and the democratization of the music market
P Galuszka, B Brzozowska
Media, Culture & Society 39 (6), 833-849, 2017
592017
Crowdfunding: A case study of a new model of financing music production
P Galuszka, V Bystrov
Journal of Internet Commerce 13 (3-4), 233-252, 2014
502014
Crowdfunding: Towards a redefinition of the artist’s role–the case of MegaTotal
P Galuszka, B Brzozowska
International Journal of Cultural Studies 20 (1), 83-99, 2017
422017
Netlabels and democratization of the recording industry
P Galuszka
First Monday, 2012
422012
The rise of fanvestors: A study of a crowdfunding community
P Galuszka, V Bystrov
First Monday, 2014
392014
Running a record label when records don't sell anymore: empirical evidence from Poland
P Galuszka, KM Wyrzykowska
Popular Music 35 (1), 23-40, 2016
262016
Early career artists and the exchange of gifts on a crowdfunding platform
P Galuszka, B Brzozowska
Continuum 30 (6), 744-753, 2016
242016
The rise of the nonprofit popular music sector–the case of netlabels
P Galuszka
Music, Business and Law. Essays on Contemporary Trends in the Music Industry …, 2012
212012
Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
P Galuszka
PLACET, 0
21*
Development of crowdfunding in Poland from the perspectives of law and economics
P Galuszka, V Bystrov
Polish Yearbook of Law and Economics 3, 145-166, 2012
162012
Platforma finansowania społecznościowego jako nowy typ przedsiębiorstwa na rynku kultury
P Gałuszka, V Bystrov
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów/Szkoła Główna Handlowa, 145-162, 2013
142013
Rethinking independence: What does ‘independent record label’mean today
P Galuszka, KM Wyrzykowska
Popular music in the postdigital age: Politics, economy, culture and …, 2018
122018
Społecznościowe finansowanie produkcji dóbr kultury na przykładzie serwisu MegaTotal. pl
P Gałuszka, V Bystrov
Zarządzanie w kulturze, 329-339, 2012
122012
Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012
P Gałuszka, K Korzeniewska, KM Wyrzykowska, A Jagiełło-Skupińska
Instytut Muzyki i Tańca, Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC, Warszawa, 2013
102013
Showcase festivals as a gateway to foreign markets 1
P Galuszka
Researching Live Music, 56-67, 2021
92021
Summary of research on netlabels
P Galuszka
Phlow Magazine, 2009
82009
Artist and repertoire goes online: evidence from Poland
P Galuszka, KM Wyrzykowska
Media Industries Journal 4 (1), 2017
72017
Made in Poland
P Galuszka
Routledge, 2020
6*2020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20