Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4759 | 3237 |
h-indeks | 24 | 23 |
i10-indeks | 33 | 31 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko6 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Aschemann-WitzelAarhus University, MAPP Centre, Department of ManagementZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Seger M. BreugelmansAssociate Professor at Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Marije OostindjerNorwegian University of Life SciencesZweryfikowany adres z nmbu.no
- Marcel ZeelenbergProfessor of Economic Psychology, Tilburg University. Vrije Universiteit Amsterdam.Zweryfikowany adres z uvt.nl
- Valerie Lengard AlmliNofima, Aas, NorwayZweryfikowany adres z nofima.no
- Tino Bech-LarsenProfessor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z asb.dk
- Rob NelissenAssistant Professor, Dept. of Social PSychology, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z tilburguniversity.edu
- Simone Mueller LooseGeisenheim UniversityZweryfikowany adres z hs-gm.de
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderZweryfikowany adres z uia.no
- hans van trijpwageningenZweryfikowany adres z wur.nl
- erica van herpenWageningen UniversityZweryfikowany adres z wur.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Arnout R. H. FischerWageningen University and ResearchZweryfikowany adres z wur.nl
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z rsm.nl
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Willem VerbekeErasmus University Rotterdam, The NetherlandsZweryfikowany adres z ese.eur.nl
- Ellen J. Van LooAssociate Professor, Wageningen UniversityZweryfikowany adres z wur.nl
- Fieke WagemansNetherlands Institute for Social Research (SCP), Netherlands
Obserwuj
Ilona E. De Hooge
Associate Professor Marketing and Consumer Behavior, Wageningen University
Zweryfikowany adres z WUR.nl - Strona główna