Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 10774 | 3863 |
h-indeks | 47 | 31 |
i10-indeks | 71 | 54 |
Współautorzy
- Mark W. JohnstonGerry Professor of Marketing and Ethics, Rollins CollegeZweryfikowany adres z rollins.edu
- Michael SolomonSaint Joseph's UniversityZweryfikowany adres z sju.edu
- Felicia LasskNortheastern UniversityZweryfikowany adres z neu.edu
- JAY MULKIASSOCIATE PROFESSOR, MARKETING, D'Amore-McKim School of Business,NORTHEASTERN UNIVERSITYZweryfikowany adres z neu.edu
- Fernando JaramilloAssociate Professor, University of Texas at ArlingtonZweryfikowany adres z uta.edu
- John M. RuddProfessor of Marketing, Warwick Business SchoolZweryfikowany adres z wbs.ac.uk
- William B. Locander, Ph.D.Department Chair, Marketing & AnalyticsZweryfikowany adres z latech.edu
- Leroy Robinson, Jr.Associate Professor of Marketing, University of Houston - Clear LakeZweryfikowany adres z uhcl.edu
- Daniel J. GoebelDean and Professor, SUNY - BrockportZweryfikowany adres z brockport.edu
- Nick LeeWarwick Business SchoolZweryfikowany adres z wbs.ac.uk
- Robert FordUniversity of Central FloridaZweryfikowany adres z bus.ucf.edu
- George S. LowSenior Vice President for Academic and Student Affairs, Georgia Gwinnett CollegeZweryfikowany adres z ggc.edu
- WILLIAM LEO CRONProfessor Emeritus, Texas Christian UniversityZweryfikowany adres z tcu.edu
- OC FerrellJames T. Pursell, Sr. Eminent Scholar in Ethics, Auburn UniversityZweryfikowany adres z auburn.edu
- Thomas LeighTanner Chair of Sales ManagementZweryfikowany adres z uga.edu
- Joseph F. Hair, Jr.University of South Alabama, Cleverdon Chair of BusinessZweryfikowany adres z southalabama.edu
- Jagdip SinghCase Western Reserve UniversityZweryfikowany adres z case.edu
- Harish SujanTulane UniversityZweryfikowany adres z tulane.edu
- Eric G. HarrisFlorida Southern College; Barney Barnett School of Business and Free EnterpriseZweryfikowany adres z flsouthern.edu
- Karen FlahertyOklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
Obserwuj
Greg W. Marshall
Charles Harwood Professor of Marketing and Strategy, Rollins College
Zweryfikowany adres z rollins.edu