Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2294 | 682 |
h-indeks | 18 | 11 |
i10-indeks | 25 | 14 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko14 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- David BarnerProfessor of Psychology, UCSDZweryfikowany adres z ucsd.edu
- Anna PapafragouDepartment of Linguistics, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z sas.upenn.edu
- Becky H. HuangOhio State UniversityZweryfikowany adres z osu.edu
- Jesse SnedekerProfessor of Psychology, Harvard UniversityZweryfikowany adres z wjh.harvard.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityZweryfikowany adres z nie.edu.sg
- Chung-hye HanProfessor of Linguistics, Simon Fraser UniversityZweryfikowany adres z sfu.ca
- Youngon ChoiChung-Ang UniversityZweryfikowany adres z cau.ac.kr
- Anna ShustermanWesleyan UniversityZweryfikowany adres z wesleyan.edu
- Yarrow DunhamDepartment of Psychology, Yale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Mathieu Le CorreUniversidad Nacional Autónoma de MéxicoZweryfikowany adres z comunidad.unam.mx
- Mahesh SrinivasanUC BerkeleyZweryfikowany adres z berkeley.edu
Obserwuj
Peggy Li
Harvard University Laboratory for Developmental Studies
Zweryfikowany adres z wjh.harvard.edu - Strona główna