Follow
Agnieszka Turska-Kawa
Title
Cited by
Cited by
Year
Determinanty chwiejności wyborczej
A Turska-Kawa
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015
382015
Experiencing fear during the pandemic: validation of the fear of COVID-19 scale in Polish
I Pilch, Z Kurasz, A Turska-Kawa
PeerJ 9, e11263, 2021
342021
Communication function of elections
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Communication Today 1 (2013), 36-47, 2013
22*2013
Poczucie alienacji a użytkowanie mediów. W poszukiwaniach nowych obszarów zastosowania teorii użytkowania i gratyfikacji
A Turska-Kawa
222011
Obywatelskie kompetencje polityczne
D Plecka, A Turska-Kawa, W Wojtasik
Kultura i edukacja, 73-97, 2013
202013
Psychologiczne uwarunkowania zachowań wyborczych
A Turska-Kawa
Political Preferences 1, 101-121, 2010
182010
Contemporary trends in psychological research on conspiracy beliefs. A systematic review
I Pilch, A Turska-Kawa, P Wardawy, A Olszanecka-Marmola, ...
Frontiers in psychology 14, 1075779, 2023
172023
He who pays the piper, calls the tune? Examining Russia’s and Poland’s public diplomacy efforts to shape the international coverage of the Smolensk crash
L Khalitova, B Myslik, A Turska-Kawa, S Tarasevich, S Kiousis
Public Relations Review 46 (2), 101858, 2020
172020
Diversity of Roman Catholics in Poland and their socio-institutional preferences
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Religio: revue pro religionistiku 25 (1), [43]-68, 2017
172017
Two tales of one crash: Intergovernmental media relations and agenda building during the Smolensk airplane crash
B Myslik, L Khalitova, T Zhang, S Tarasevich, S Kiousis, T Mohr, JY Kim, ...
International Communication Gazette 83 (2), 169-192, 2021
162021
A Woman in Politics or Politics in a Woman? Perception of the Female Leaders of Polish Political Parties in the Context of the 2015 Parliamentary Election
A Turska-Kawa, A Olszanecka-Marmola
Communication Today 7 (2), 66-77, 2016
162016
The importance of religiosity in the formation of populist attitudes: The case of Poland
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Journal for the Study of Religions and Ideologies 19 (55), 34-52, 2020
132020
Big five personality traits model in electoral behaviour studies
A Turska-Kawa
Romanian Journal of Political Sciences 13 (02), 69-105, 2013
132013
Osobowościowe predykatory zachowań wyborczych. Rozważania w kontekście modelu „Wielkiej Piątki”
A Turska-Kawa
Political Preferences, 165-186, 2011
122011
Struktura społeczna oraz preferencje partyjne w układzie autoidentyfikacji lewicowo-prawicowych
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Political Preferences 1 (1), 123-138, 2010
122010
From the" rally'round the flag" effect to a social crisis of confidence: Poland and Slovakia in the first year of the covid-19 pandemic
A Turska-Kawa, P Csanyi, R Kucharčí
112022
Tożsamość miejsca w strategiach polskich organizacji regionalnych
A Turska-Kawa
Roczniki Nauk Społecznych 41 (1), 35-51, 2013
11*2013
Political beliefs and the acceptance of the SARS-CoV-2 pandemic restrictions. The case of Poland
A Turska-Kawa, I Pilch
Plos one 17 (3), e0264502, 2022
102022
“Directiveness” as a Predictor of Religious Attitudes
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Polish Sociological Review, 189-201, 2017
102017
Religiosity and electoral participation. The case of Poland
A Turska-Kawa, W Wojtasik
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2014
102014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20