Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 831 | 475 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 16 | 11 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko18 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Terry E. RobinsonDistinguished University Professor of Psychology & Neuroscience, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Brandon J. AragonaUniversity of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Vedran Lovicvedran.lovic@ucalgary.caZweryfikowany adres z ucalgary.ca
- Jessica A. LowethAssistant Professor, Rowan University School of Osteopathic MedicineZweryfikowany adres z rowan.edu
- Hidetoshi InaminePennsylvania State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- William A. Carlezon Jr. Harvard Medical SchoolZweryfikowany adres z mclean.harvard.edu
- Lorinda K BakerMountain Area Health Education CenterZweryfikowany adres z mahec.net
- Kirsten A. Porter-StranskyUniversity of South Carolina School of Medicine GreenvilleZweryfikowany adres z umich.edu
- Caitlin M. Vander WeelePhDZweryfikowany adres z stellatecomms.com
- Jonathan D MorrowAssistant Professor of Psychiatry, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- John Scott-RailtonSenior Researcher, Citizen Lab, Munk School of Global Affairs, University of TorontoZweryfikowany adres z citizenlab.ca
- Alex KawaOregon Health & Science UniversityZweryfikowany adres z ohsu.edu
- Bryan KolbProfessor of Neuroscience, University of LethbrigeZweryfikowany adres z uleth.ca
- Lauren TanabeWayne State UniversityZweryfikowany adres z med.wayne.edu
- Jillian L SeilerNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z umich.edu
- Roxanne VaughanProfessor of Biochemistry University of North DakotaZweryfikowany adres z med.und.edu
- Mike J. F. RobinsonAssistant Professor, Concordia UniversityZweryfikowany adres z concordia.ca
- Vernon Leo TowleProfessor of Neurology, The University of ChicagoZweryfikowany adres z uchicago.edu
Obserwuj
Bryan F. Singer
The University of Sussex, School of Psychology
Zweryfikowany adres z sussex.ac.uk - Strona główna