Obserwuj
Tomasz Olejniczak
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności
B Sojkin, M Małecka, T Olejniczak, M Bakalarska
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 45, 2009
1002009
Komercjalizacja produktów żywnościowych
B Sojkin, M Ankiel-Homa, M Małecka, S Michalak, T Olejniczak, ...
PWE, Warszawa, 2012
232012
Innowacyjność produktowa przedsiębiorstw na rynku artykułów żywnościowych
B Sojkin, T Olejniczak
Konsumpcja i rozwój 1, 130-140, 2012
102012
Przemiany segmentu konsumentów seniorów w Polsce
T Olejniczak
Marketing i rynek, 196-210, 2015
92015
Post-purchase dissonance–A difficult area of research in Poland
T Olejniczak
Polish Journal of Natural Sciences 32 (2), 335-342, 2017
72017
Zakupy innowacji produktowych na rynku żywności–w świetle badań konsumenckich
T Olejniczak
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 25, 2011
62011
Determinanty zachowań konsumentów na Polskim rynku żywności wygodnej
T Olejniczak
Marketing i Zarządzanie, 321-331, 2010
62010
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych
T Olejniczak
52019
Senior wobec innowacji produktowych–wybrane aspekty
T Olejniczak
Handel Wewnętrzny, 322-333, 2018
52018
Proces zakupu nowego produktu na rynku produktów żywnościowych. Zarządzanie produktem. Kreowanie marki,„
T Olejniczak
Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu, 2014
52014
Proces zakupu produktu na rynku produktów żywnościowych
T Olejniczak
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 248-256, 2010
52010
Postrzeganie nowoczesnej żywności przez polskich konsumentów. W: Z. Kędzior, G. Maciejewski
T Olejniczak, B Sojkin
Zachowania konsumentów–stagnacja czy zmiana, 103-119, 2008
52008
Metodyczne aspekty badań konsumentów seniorów
T Olejniczak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 277-285, 2016
42016
Techniki badawcze wykorzystywane w badaniu cyklu życia gospodarstwa domowego
T Olejniczak
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 174-184, 2014
42014
Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności wygodnej
T Olejniczak
Product innovation as a determinant of consumer behaviours on the market of …, 2009
42009
Senior consumer behaviour-worldwide research areas versus Polish ones
T Olejniczak
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 15 (4), 127-135, 2016
32016
Bariery rozwoju innowacji w segmencie konsumentów seniorów
T Olejniczak
Logistyka, 1552--1558, CD2, 2015
32015
Zachowania konsumentów seniorów jako wyzwanie badawcze
T Olejniczak
Marketing i Rynek 8 (2015), 477-485, 2015
32015
Badanie Losów Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
S Białowąs, D Buttler, P Idczak, T Klimanek, T Olejniczak, B Sławecki, ...
Analiza wyników I edycji badania, 2013
32013
Innovativeness of Senior Consumers’ Attitudes–An Attempt to Conduct Segmentation
T Olejniczak
Folia Oeconomica Stetinensia 21 (1), 76-91, 2021
22021
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20