Obserwuj
Marcin Olszewski
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Przedsiębiorstwo turystyczne
M Bednarska, G Gołembski, E Markiewicz, M Olszewski
Ujęcie statyczne i dynamiczne, PWE, Warszawa, 2007
110*2007
Innovation and entrepreneurship: Strategies and processes for success in tourism
K Weiermair, P Keller, H Pechlaner, FM Go
Erich Schmidt Verlag GmbH & Co KG, 2010
262010
Organisational Determinants of Employer Image: A Case of the Tourism Industry in Poland (Determinantes Organizacionales De La Imagen Del Empleador: El Caso Del Sector Turístico …
M Bednarska, M Olszewski
Anuario Turismo Y Sociedad, 2013
172013
Students’ Attitudes Towards Career in the Tourism Industry–Implications for Tacit Knowledge Management
MA Bednarska, M Olszewski
ENTREPRENEURSHIP IN TOURISM AND SPORT, 119, 2013
172013
Atrakcyjność pracy w turystyce jako determinanta potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstw turystycznych,[w:] A. Rapacz,(red.)
M Bednarska, M Olszewski
Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca …, 2011
142011
Postrzeganie przedsiębiorstwa turystycznego jako pracodawcy w świetle badań empirycznych
M Bednarska, M Olszewski
Nauka i dydaktyka w turystce i rekreacji, 277-286, 2010
112010
The determinants of knowledge transfer from universities to tourism companies–a conceptual model and research propositions
M Olszewski
European Journal of Service Management 16 (2), 111-118, 2015
102015
Investment decisions in the early stages of the tourism area life cycle
G Gołembski, Ł Nawrot, M Olszewski, P Zmyślony
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 58 (4), 361-377, 2010
102010
The quality of work life in competitive potential development in the tourism industry: A conceptual model and research propositions
M Bednarska, M Olszewski, D Szutowski
Economics and Business Review 13 (4), 98-110, 2013
92013
Effect of Cooperation with Universities on the Innovativeness of Tourism Enterprises
M Olszewski
Polish Journal of Sport and Tourism 28 (1), 30-34, 2021
72021
The Spas of Salt Mine Bochnia - A Polish Case Study
MO G. Gołembski
Innovation and Entrepreneurship: Strategies and Processes for Success in …, 2010
7*2010
ZASOBY LUDZKIE W TURYSTYCE JAKO PODMIOT BADAŃ--ASPEKTY METODYCZNE.
M Bednarska, M Olszewski
Research Papers of the Wroclaw University of Economics/Prace Naukowe …, 2015
62015
Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy
M Bednarska, M Olszewski
Krakowiak B., Latosińska J.,(red.), Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość …, 2014
62014
Why don't tourism firms use academic knowledge for innovation? A conceptual framework
M Olszewski, MA Bednarska
A pathway for the new generation of tourism research—Proceedings of the …, 2016
52016
Odporność start‑upów na kryzys wywołany przez pandemię COVID-19. Przykład branży turystycznej
M Olszewski
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 36 (2 …, 2022
42022
Scientists’ attitudes towards academic entrepreneurship: the results of an empirical study
M Olszewski
Przedsiębiorczość-Edukacja 17 (1), 7-18, 2021
42021
Bliskość przestrzenna jako determinanta współpracy uczelni wyższych i przedsiębiorstw sektora usługowego–studium empiryczne
M Olszewski
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 34 (1 …, 2020
42020
Transfer wiedzy z uczelni do przedsiębiorstw turystycznych–identyfikacja barier i możliwości ich niwelowania
M Olszewski, B Walas
Folia Turistica 41, 45-61, 2016
42016
Zdolność do absorpcji wiedzy w przedsiębiorstwach turystycznych–identyfikacja znaczenia i możliwości pomiaru
M Olszewski, M Bednarska
Ekonomiczne Problemy Turystyki 34, 331-343, 2016
42016
Zróżnicowanie innowacyjności przedsiębiorstw hotelarskich w Polsce− studium empiryczne
M Olszewski, B Kowalczyk
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 390-398, 2017
32017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20