Follow
Kamila Słupińska
Kamila Słupińska
adiunkt, Uniwersytet Szczeciński
Verified email at usz.edu.pl
Title
Cited by
Cited by
Year
Konsument na rynku usług
A Bera, G Rosa, U Chrąchol, M Małachowska, Ł Marzantowicz, B Meyer, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2015
242015
Marketing przyszłości: od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego
U Chrąchol, G Rosa, J Perenc, I Ostrowska, L Gracz, K Peszko, ...
Wydawnictwo CH Beck, 2016
182016
Popularność mediów społecznościowych wśród różnych generacji
K Peszko
Marketing i Zarządzanie 45 (4), 361-370, 2016
182016
Marketing analysis of social media – definition considerations
GM Peszko
European Journal of Service Management 20 (4), 33-40, 2016
15*2016
Social media as a relationship marketing tool of modern university
H Peszko
Marketing i Zarządzanie 46 (5), 41-56, 2016
14*2016
Planning an experiment in a virtual environment reality as a place of research on human behaviour using methods of neuroscience measurement–bibliometric analysis and …
K Słupińska, J Duda, K Biercewicz
Procedia Computer Science 192, 3123-3133, 2021
92021
Creative Management of Advertising Form and Content
A Sokół, K Słupińska
Problems of Entrepreneurship and Sustainable Development 7 (2), 842-861, 2019
92019
Jakość usług i metody jej pomiaru
U Chrąchol, K Peszko
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
82015
Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation
K Peszko, U Chrąchol-Barczyk
Logistyka 2, 2015, 2015
72015
The influence of the type of customer (individual vs institutional) on the principles of written communication of a large organization
G Rosa, I Ostrowska, K Slupinska, L Gracz
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 351-360, 2018
52018
Written communication of a large organization with mature consumers
G Rosa, I Ostrowska, L Gracz, K Slupinska
Economic and Social Development: Book of Proceedings, 164-172, 2018
42018
Written communication of a large organization with young consumers
I Ostrowska, G Rosa, L Gracz, K Słupińska
Economic and Social Development: 30th International Scientific Conference on …, 2018
42018
Written communication of a large organization with institutional customers
L Gracz, G Rosa, I Ostrowska, K Słupińska
Economic and Social Development: 32nd International Scientific Conference on …, 2018
42018
Wybory reklamodawców w świetle badań-wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe
K Peszko
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2014
42014
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną
K Peszko
Marketing i Zarządzanie, 409-419, 2012
42012
Instrumenty marketing i ich wpływ na zachowania nabywców
K Peszko
Zachowania nabywców, 128-155, 2011
42011
Event marketing jako efektywne narzędzie komunikacji marketingowej.
K Peszko
Zeszyty Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 164-172, 2010
42010
Negocjacje i komunikacja
L Gracz, K Słupińska
Wybrane aspekty, edu-Libri, Kraków, 2018
32018
Negocjacje i komunikacja: wybrane aspekty
U Chrąchol-Barczyk, L Gracz, I Ostrowska, G Rosa, K Słupińska
Wydawnictwo edu-Libri, 2018
32018
Facilitated workshops and the Focus Group as a way to gain opinions and formatting a new product with the Z generation
K Słupińska
European Journal of Service Management 27 (3/2), 389-394, 2018
32018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20