Utwórz swój profil
Współautorzy
- David PlaxcoAssistant Professor, Clayton State UniversityZweryfikowany adres z clayton.edu
- Caroline "Caro" Williams-PierceUniversity of Maryland, College ParkZweryfikowany adres z umd.edu
- Amy EllisUniversity of GeorgiaZweryfikowany adres z uga.edu
- Amber SimpsonBinghamton UniversityZweryfikowany adres z binghamton.edu
- K. Bret Staudt WilletAssistant Professor, Florida State UniversityZweryfikowany adres z fsu.edu
- Leah RosenbaumResearch Scientist, Teachers College, Columbia UniversityZweryfikowany adres z tltlab.org
- Muhammed Fatih DoganAdiyaman UniversityZweryfikowany adres z adiyaman.edu.tr
- Nathalie SinclairFaculty of Education, Simon Fraser UniversityZweryfikowany adres z sfu.ca
- Chandra OrrillExecutive Director of Research & DevelopmentZweryfikowany adres z rethinklearning.com
- Katherine C. ChapmanVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Lauren VogelsteinNew York UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Lara L. JasienCPM Educational ProgramZweryfikowany adres z cpm.org
- Michelle ZandiehArizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Matthew MauntelUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateZweryfikowany adres z asu.edu
- rohit mehtaassociate professor at california state university, fresnoZweryfikowany adres z csufresno.edu
- Ralph T. PutnamMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
Obserwuj
Paul Reimer
AIMS Center for Math and Science Education
Zweryfikowany adres z aimscenter.org - Strona główna