Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 9464 | 3909 |
h-indeks | 48 | 34 |
i10-indeks | 86 | 67 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko27 artykułów
11 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Charles R. TaylorJohn A. Murphy Professor of Marketing, Villanova UniversityZweryfikowany adres z villanova.edu
- Barbara MuellerSan Diego State UniversityZweryfikowany adres z sdsu.edu
- Héctor D. MenéndezKing's College LondonZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Hairong LiMichigan State UniversityZweryfikowany adres z msu.edu
- Sandra DiehlAlpen-Adria Universität KlagenfurtZweryfikowany adres z aau.at
- Kirk PlanggerKing's Business School, King's College LondonZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Ralf TerlutterAlpen-Adria Universität Klagenfurt, AustriaZweryfikowany adres z aau.at
- Jörg HenselerProfessor, University of Twente, Enschede, NL; and NOVA IMS, Universidade Nova de Lisboa, PTZweryfikowany adres z utwente.nl
- Shaoming ZouRobert J. Trulaske, Sr. Professor and Professor of Marketing and International Business, University of Missouri - ColumbiaZweryfikowany adres z missouri.edu
- Martin EisendEuropean University ViadrinaZweryfikowany adres z europa-uni.de
- Grabner-Kräuter SonjaKlagenfurt UniversityZweryfikowany adres z aau.at
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeZweryfikowany adres z babson.edu
- Thomas RouletProfessor of Organisational Sociology, Judge Business School/King's College, University of CambridgeZweryfikowany adres z jbs.cam.ac.uk