Obserwuj
Marek Nowacki
Marek Nowacki
Professor at WSB Merito University in Poznan
Zweryfikowany adres z wsb.poznan.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Quality of visitor attractions, satisfaction, benefits and behavioural intentions of visitors: Verification of a model
MM Nowacki
International Journal of Tourism Research 11 (3), 297-309, 2009
1652009
Evaluating a museum as a tourist product using the servqual method
MM Nowacki
Museum Management and Curatorship 20 (3), 235-250, 2005
1652005
Krajoznawstwo: teoria i metodyka
Z Kruczek, A Kurek, M Nowacki
Wydawnictwo Proksenia, 2012
742012
Strategic planning for sustainable tourism development in Poland
M Nowacki, J Kowalczyk-Anioł, K Królikowska, M Pstrocka-Rak, ...
International Journal of Sustainable Development & World Ecology 25 (6), 562-567, 2018
602018
THE DETERMINANTS OF SATISFACTION OF TOURIST ATTRACTIONS’ VISITORS
M Nowacki
Wydawnictwo ACTIVE, 2013
602013
Krajoznawstwo: zarys teorii i metodyki
Z Kruczek, A Kurek, M Nowacki
Proksenia, 2007
552007
Experience marketing at Polish museums and visitor attractions: the co-creation of visitor experiences, emotions and satisfaction
M Nowacki, Z Kruczek
Museum Management and Curatorship 36 (1), 62-81, 2021
532021
Atrakcje turystyczne: koncepcje, stan, determinanty zadowolenia osób zwiedzających
M Nowacki
AWF w Poznaniu, 2012
422012
Autentyczność atrakcji a autentyczność doświadczeń turystycznych
M Nowacki
Folia Turistica 23, 7-21, 2010
422010
Identifying unique features of the image of selected cities based on reviews by TripAdvisor portal users
M Nowacki, A Niezgoda
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 20 (5), 503-519, 2020
302020
What drives the eco-friendly tourist destination choice? The Indian perspective
M Nowacki, Y Chawla, J Kowalczyk-Anioł
Energies 14 (19), 6237, 2021
292021
Experiencing nature: Physical activity, beauty and tension in Tatra National Park—analysis of TripAdvisor reviews
A Niezgoda, M Nowacki
Sustainability 12 (2), 601, 2020
282020
Atrakcje turystyczne światowych metropolii w opinii użytkowników TripAdvisora
M NOWACKI
Studia Periegetica 19 (3), 23-41, 2017
252017
Wrażenia osób zwiedzających atrakcje turystyczne
M Nowacki
Folia Turistica 14, 117–132, 2003
25*2003
Atrakcje turystyczne, dziedzictwo i jego interpretacja jako produkt turystyczny
M Nowacki
Problemy Turystyki 22, 5-12, 1999
251999
INTERPRETACJA DZIEDZICTWA W PRACY PRZEWODNIKA I PILOTA WYCIECZEK
M Nowacki
Pilotaż i przewodnictwo - nowe wyzwania, 67-80, 2005
242005
Rola interpretacji dziedzictwa w zarządzaniu atrakcjami krajoznawczymi
M Nowacki
Problemy turystyki 23 (1-2), 45-60, 2000
24*2000
Factors influencing Generation Y’s tourism-related social media activity: the case of Polish students
J Kowalczyk-Anioł, M Nowacki
Journal of Hospitality and Tourism Technology 11 (3), 543-558, 2020
232020
Metody i kierunki badań atrakcji turystycznych
M Nowacki
Problemy turystyki 30 (1-4), 59-72, 2007
232007
ZARZĄDZANIE ATRAKCJAMI TURYSTYCZNYMI W ŚWIETLE AKTUALNYCH BADAŃ
M Nowacki
Folia Turistica 31, 31-51, 2014
222014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20