Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 949 | 776 |
h-indeks | 16 | 15 |
i10-indeks | 18 | 17 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Päivikki KuoppakangasAdjunct Professor, D.Sc. (Economics & Business Admin.), Management & Organization, Research ManagerZweryfikowany adres z utu.fi
- Saila SaraniemiProfessor of Brand Marketing, University of OuluZweryfikowany adres z oulu.fi
- Kaisa AroDoctoral researcher, University of Turku School of EconomicsZweryfikowany adres z utu.fi
- Mervi LuonilaSenior Researcher, Center for Cultural Policy Research/Post Doctoral Reserach Fellow UNIARTSZweryfikowany adres z cupore.fi
- Jussi KivistöProfessor, Faculty of Management and Business, Tampere UniversityZweryfikowany adres z tuni.fi
- Ulla HyttiProfessor of entrepreneurshipZweryfikowany adres z utu.fi
- Jaana TähtinenProfessor of Marketing, University of Turku, School of Economics, PoriZweryfikowany adres z utu.fi
- Arja LemmetyinenUniversity researcher, Turku School of Economics at the University of Turku, Pori UnitZweryfikowany adres z utu.fi
- Massimo GiovanardiUniversity of Bologna - Department for Life Quality StudiesZweryfikowany adres z unibo.it
- Marjana JohanssonUniversity of GlasgowZweryfikowany adres z glasgow.ac.uk
- Tanja Lepistödoctoral student, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi