PROJECT METHOD IN EDUCATIONAL PRACTICE. M Kołodziejski, M Przybysz-Zaremba University Review (1337-6047) 11 (4), 2017 | 59 | 2017 |
Project method in educational practice M Przybysz-Zaremba, M Kolodziejski University Review 11 (4), 26-32, 2017 | 15 | 2017 |
Project-based learning: The complexity, benefits, and challenges within 21st century education M Przybysz-Zaremba, D Rimkūnienė, V Zinkevičiūtė, T Butvilas Serials Publications, 2015 | 14 | 2015 |
Egzemplifikacje wybranych teorii zachowań agresywnych człowieka – perspektywa trójwymiarowa M Przybysz-Zaremba Studia nad Rodziną 2 (37), 311-332, 2015 | 12 | 2015 |
Openness within Adoption: Challenges for Child’s Psychosocial Development and Self Identity MPZ Tomas Butvilas Social education: current problems and perspectives, 121-130, 2014 | 12* | 2014 |
Family in the life of Polish youth – what value is it? M Przybysz-Zaremba “Journal of Educational Review”, Vol 4, No 4, December 2011, pp.589-593, 2011 | 9 | 2011 |
Uzależnienie młodzieży od współczesnych mediów M Przybysz-Zaremba Oficyna Wydawnicza Prospekt, Olsztyn, 2008 | 9 | 2008 |
Profilaktyka agresji i przemocy w szkole w optyce edukacyjnej M Przybysz-Zaremba, A Katkonienė Społeczeństwo i Rodzina 38 (1/2014), 48-62, 2014 | 8 | 2014 |
Rodzina, praca, edukacja – obszary przestrzeni życia kobiet. Sukcesy, konflikty, problemy. M Przybysz-Zaremba Rodzina, praca, edukacja – obszary przestrzeni życia kobiet. Sukcesy …, 2013 | 8* | 2013 |
Terapia profesjonalna i samopomocowa w uzależnieniu alkoholowym M Przybysz-Zaremba Wydawnictwo Enea Communication, Toruń, 2006 | 8 | 2006 |
Ryzykowne zachowania młodzieży jako implikacja dekompozycyjnych oddziaływań środowiska rodzinnego – wybrane konteksty i eksploracje M Przybysz-Zaremba „Studia nad Rodziną” 2, s. 229-239, 2014 | 7 | 2014 |
Szkoła czy rodzina? Kto ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia dziecka w nauce? M Przybysz-Zaremba Sukcesy i porażki w edukacji dzieci i młodzieży, s. 15-30, 2010 | 7* | 2010 |
Patologie rodziny współczesnej M Przybysz-Zaremba Małżeństwo i rodzina w ponowoczesności. Szanse – zagrożenia – patologie, s …, 2008 | 7 | 2008 |
Uwarunkowania zachowań suicydalnych adolescentów – na podstawie przeglądu wybranych badań M Przybysz-Zaremba Roczniki Pedagogiczne KUL 11 (47), 385-399, 2019 | 5 | 2019 |
PARENTAL ATTITUDES OF MOTHERS LIVING IN FAMILIES WITH/WITHOUT THE PROBLEM OF AGGRESSION AND VIOLENCE M Przybysz-Zaremba SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Proceedings of the International Scientific …, 2019 | 5 | 2019 |
Kontrola rodzicielska a zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży – wybrane aspekty i badania M Przybysz-Zaremba Pedagogika Społeczna 4, 133-146, 2017 | 5 | 2017 |
Uwarunkowania rodzinne zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży–analiza wybranych czynników M Przybysz-Zaremba Forum Pedagogiczne 7 (1), 137-148, 2017 | 5 | 2017 |
Agresja i przemoc w szkole. Przegląd wybranych egzemplifikacji działań (nie)profilaktycznych podejmowanych przez nauczycieli oraz uczniów – kilka uwag praktycznych M Przybysz-Zaremba Profilaktyka zagrożeń dzieci i młodzieży, 175-188, 2015 | 5 | 2015 |
Dynamizacja ryzykownych zachowań młodzieży. Próby poszukiwań innowacyjnych oddziaływań profilaktycznych M Przybysz-Zaremba Socjotechniczne aspekty bezpieczeństwa w szkole, s. 37-54, 2014 | 5 | 2014 |
Agresja i przemoc w szkole - profilaktyka. Analiza problemu z perspektywy współpracy szkoły ze środowiskiem społecznym M Przybysz-Zaremba Płaszczyzny współpracy szkoły ze środowiskiem lokalnym, s. 185-204, 2011 | 5 | 2011 |