Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2009 | 1332 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- James J. CummingsAssistant Professor, Emerging Media Studies, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
- Byron ReevesProfessor of Communication, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Jeremy BailensonThomas More Storke Professor, Department of Communication, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Laura L. CarstensenStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Joris H. JanssenFocusCuraZweryfikowany adres z focuscura.nl
- Nilam RamStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Jennifer PanStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Annie LangIndiana UniversityZweryfikowany adres z indiana.edu
Obserwuj